Przetargi.pl
Zakwaterowania i wyżywienia w miejscu odbywania praktyk zawodowych w Słupsku dla uczniów ZSU-HiG w ramach realizacji projektu pt. Podkarpacie stawia na zawodowców.

Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Bakończycka 11
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 6788486 , fax. 0-16 6788486
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych
    ul. Bakończycka 11 11
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 6788486, fax. 0-16 6788486
    REGON: 65097613700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsu-hig.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakwaterowania i wyżywienia w miejscu odbywania praktyk zawodowych w Słupsku dla uczniów ZSU-HiG w ramach realizacji projektu pt. Podkarpacie stawia na zawodowców.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zakwaterowaniem i wyżywieniem w miejscu odbywania praktyk zawodowych w Słupsku, uczniów Zespołu Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego dla grup uczniów o liczebności od 10 do 25 osób (łącznie 91 uczniów K+M) w terminach od września 2013 do czerwca 2014r. Wymagania: 1. Zakwaterowanie dla 91 uczniów w Słupsku w okolicach centrum miasta wg harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ: a. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom zakwaterowanie w obiekcie w którym świadczone są usługi hotelarskie, zgodnie z załącznikiem nr 7 do Rozporządzaniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r., w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. nr 22, poz. 169 z późn. zm). b. Minimalne wymagania co do pokoi: - uczniowie zakwaterowani w pokojach 2-4 osobowych, w przypadku zapewnienia pokoi bez łazienek Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia łazienek oddzielnych dla każdej płci. - Wszyscy uczniowie muszą być zakwaterowani w jednym budynku. c. Wykonawca zapewni opiekę i bezpieczeństwo uczniom na czas przebywania przez nich w miejscu zakwaterowania. d. Zamawiający przed podpisaniem umowy może dokonać wizytacji miejsca noclegowego. 2. Wyżywienie dla uczniów w Słupsku w okolicach centrum miasta w ilości wynikającej z harmonogramu stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ a. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczniom wyżywienie składające się z następujących posiłków : - śniadanie zawierające: danie gorące, zimny bufet, dodatki (wędliny, sery, miód, dżem, masło, pieczywo.) oraz napoje ciepłe (kawa, herbata). - obiad składający się z dwóch dań (zupa i danie główne z dodatkami i surówkami), deseru (sałatka owocowa, ciasto, lody, itd.) oraz napoju. - kolacja zawierająca: zimny bufet, dodatki (wędliny, sery, miód, dżem, masło, pieczywo.) oraz napoje ciepłe (kawa, herbata). b. Miejsce gdzie uczestnicy praktyk będą mieli zapewnione wyżywienie może być oddalone maksymalnie o 300 m od miejsca zakwaterowania. c. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z normami i zaleceniami prawidłowego żywienia, określonymi przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie. d. Godziny posiłków zostaną uzgodnione z Zamawiającym. e. Zamawiający nie dopuszcza użycia naczyń plastikowych. f. Zestawy obiadowe nie mogą się powtórzyć w przeciągu 3 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsu-hig.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach