Przetargi.pl
Zakupy inwestycyjne aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie: narzędzia operacyjne i laparoskopowe, głowica typu convex do ultrasonografu Toshiba Aplio MX - II

Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
    ul. Prądnicka
    31-202 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
    REGON: 35720766400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupy inwestycyjne aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie: narzędzia operacyjne i laparoskopowe, głowica typu convex do ultrasonografu Toshiba Aplio MX - II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetarg nieograniczony na narzędzia operacyjne i laparoskopowe, oraz głowicę typu convex do ultrasonografu Toshiba Aplio MX zgodnie z załącznikiem nr 1.1-1.2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 4 810.00 zł Zadanie nr 2 - 525.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć: Załącznik nr 1.1; 1.2 do SIWZ (dotyczy pakietu na który składana jest oferta) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Wykonawca wypełnia kolumnę „Parametr oferowany" w załącznikach nr 1.1; 1.2 Zamawiający wymaga podania w tych załącznikach w kolumnie „Parametr oferowany” wszystkich wymaganych przez Zamawiającego informacji. Zakres i rodzaj podanych informacji winien w sposób jednoznaczny, definiować oferowany wyrób i zawierać informacje pozwalające zweryfikować jego cechy użytkowe pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Kopiowanie treści zapisów z kolumny „Parametr [jednostka]” bez indywidualizacji opisu wynikającego z cech oferowanego towaru nie jest wypełnieniem wymogu Zamawiającego. Formularz ofertowy – załącznik 2 do SIWZ - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Załącznik nr 5 do SIWZ - Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym – jeżeli dotyczy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SIWZ oraz wypełnia Załącznik nr 6 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach