Przetargi.pl
Zakupu usługi wsparcia technicznego na posiadane przez UKNF biblioteki taśmowe Quantum

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupu usługi wsparcia technicznego na posiadane przez UKNF biblioteki taśmowe Quantum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi wsparcia technicznego dla posiadanych przez UKNF bibliotek taśmowych Quantum na okres trzech lat. Wykaz modeli posiadanych bibliotek Quantum wraz z numerami seryjnymi oraz lokalizacją: Biblioteka Numer seryjny Lokalizacja 1) Quantum Scalar i2000 AMP0206634-0094 Data Center/Warszawa 2) Quantum Scalar 24 C00187C11 Data Center/Warszawa 3) Quantum Scalar i500 A0C0099124 N6E/Warszawa 4) Quantum Scalar i500 A0C0099123 PPW1/Warszawa 5) Quantum Scalar i500 A0C005780G J12/Warszawa 2. Zakres wsparcia serwisowego opisano poniżej. Wykonawca, który będzie pełnił serwis dla ww. bibliotek zobowiązany będzie do spełnienia poniższych warunków: - czas reakcji na zgłoszenie serwisowe - 4 godziny od momentu wysłania zgłoszenia, - wsparcie technicznie powinno być świadczone od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 - 17:00 (dojazd inżyniera, wykonywanie czynności naprawczych), - pełne przywrócenie funkcjonalności sprzętu po awarii - najpóźniej następnego dnia roboczego, - ponoszenia wszelkich kosztów przywrócenia funkcjonalności sprzętu, - zapewnienia pomocy interakcyjnej (online) oraz telefonicznie, obejmującej problemy w zakresie eksploatacji bibliotek od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00, - zapewnienia dostępu - 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę do interakcyjnej (online) bazy danych zawierającej artykuły informacyjne, podręczniki referencyjne, dokumenty techniczne, aktualizacje poprawki oprogramowania do systemu bibliotek, informacje odnośnie sposobów rozwiązania zidentyfikowanych w przeszłości problemów dotyczących serwisowanego sprzętu, - w cenie usługi zapewni niezbędne części do usunięcia awarii. 3. Inne warunki wsparcia technicznego: - Termin świadczenie wsparcia technicznego biegnie od dnia podpisania umowy z Wykonawcą. - Zgłaszania awarii będzie przyjmowane pod adresem email: - Po usunięcie awarii Wykonawca przywróci pełną funkcjonalności systemów sprzed awarii. - Serwis świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu. - W przypadku konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca dostarczy na czas naprawy sprzęt o równorzędnych parametrach. Dostawa sprzętu równorzędnego do Zamawiającego, odbiór i dostawa sprzętu do naprawy na zewnątrz wykonywane będą na koszt i ryzyko Wykonawcy. W czasie napraw sprzętu na zewnątrz wszelkie nośniki informacji, które się w nim znajdowały, pozostają u Zamawiającego. Sprzęt zastępczy zostanie dostarczony najpóźniej następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii. - W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego, Wykonawca dokona niezwłocznie po dostarczeniu sprzętu po naprawie niezbędnych instalacji i konfiguracji w celu przywrócenia stanu środowiska sprzed awarii. - W przypadku awarii sprzętu, która nie została usunięta w terminie 15 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy. O parametrach nie gorszych od sprzętu uszkodzonego. Wymiana sprzętu na nowy nastąpi najpóźniej w 16. Dniu roboczym od zgłoszenia. - Przy diagnostyce sprzętu, Wykonawca będzie korzystał z oprogramowania diagnostycznego dostarczonego lub zalecanego przez producenta sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302330001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 6 000, 00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie, Al. Jerozolimskie 7, nr konta 43 1130 1062 0000 0576 4220 0001, z dopiskiem: Zakupu usługi wsparcia technicznego na posiadane przez UKNF biblioteki taśmowe Quantum. 4. Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Pzp. 6. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach