Przetargi.pl
Zakupu pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie

Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, Feliksa Nowowiejskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343226037, +48343226037
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
    Feliksa Nowowiejskiego 10/12
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343226037, +48343226037
    REGON: 385768056
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuk.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupu pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Zakupu pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych i dostawy do Centrum Usług Komunalnych w Częstochowie. II. Zakres zamówienia: 1. Pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych (pojemniki naziemne do zbiorki papieru, szkła, metalu i tworzyw sztucznych, odpadów zmieszanych oraz biodegradowalnych) o parametrach technicznych opisanych poniżej: 1.1. Pojemniki nowe lub używane wyprodukowane latach 2018r. – 2020r. 1.2. Pojemniki w pełni sprawne, nieuszkodzone 1.3. Pojemniki powinny być wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne zgodnie z normami wskazanymi w pkt. 3, odporne na promieniowanie UV, odporne na temperaturę w zakresie -20oC do +60oC oraz wszelkiego rodzaju chemikalia. 1.4. Pojemniki o pojemności do 400 litrów muszą być wykonane zgodnie z normami: PN-EN 840-1, PN-EN 840-5, PN-EN 840-6, a pojemniki o pojemności powyżej 400 litrów muszą być wykonane zgodnie z normami: PN-EN 840-2, PN-EN 840-5, PN-EN 840-6. 1.5. Pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki posiadające tylnie wysięgniki podnoszące lub listwę grzebieniową. 1.6. Trwałe oznakowanie pojemników symbolem 202002 o wymiarze min. 5x10cm za pomocą naklejki odpornej na opady atmosferyczne, promieniowanie UV oraz temperaturę lub w inny trwały sposób. 1.7. Rodzaje, ilości i kolorystyka pojemników: a) Pojemnik na papier – kolor niebieski w ilości: - 120 litrów– 150 sztuki - 240 litrów – 150 sztuki - 1100 litrów – 80 sztuk b) Pojemnik na szkło – kolor zielony w ilości: - 120 litrów – 150 sztuki - 240 litrów – 150 sztuki - 1100 litrów – 80 sztuk c) Pojemnik na metal i tworzywa sztuczne – kolor żółty w ilości: - 120 litrów – 150 sztuki - 240 litrów – 150 sztuki - 1100 litrów – 80 sztuk d) Pojemnik na odpady zmieszane – kolor czarny lub antracyt w ilości: - 120 litrów – 1 000 sztuk - 240 litrów – 1 000 sztuk - 770 litrów – 50 sztuk - 1100 litrów – 250 sztuk e) Pojemnik na odpady ulegające biodegradacji – kolor brązowy w ilości: - 120 litrów – 400 sztuk - 240 litrów – 900 sztuk - 1100 litrów – 60 sztuk 2. Miejsce dostawy: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne Sp. z o.o. Częstochowa Al. Niepodległości 30 42- 216 Częstochowa 3. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi: Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone pojemniki min. 24 miesiące z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad 3 SIWZ. 4. Dodatkowe informacje: Sprzedaż i dostawa pojemników nastąpi w partiach. Każda dostawa odbywać się będzie na podstawie odrębnego zamówienia częściowego i winna nastąpić w okresie zadeklarowanym przez Wykonawcę w Ofercie (Załącznik Nr 1 do SIWZ) z uwzględnieniem zapisów określonych w pkt 14 Ad 2 SIWZ. Wyjątek stanowi pierwsza dostawa, która winna nastąpić w terminie 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy w ilości i rodzajach określonych przez Zamawiającego w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Więcej informacji patrz pkt 9 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu, 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. --- Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W tym zakresie Wykonawca może skorzystać z Zał. Nr 3 do SIWZ; --- Inne dokumenty, które Wykonawca musi dołączyć do oferty: 1. Formularz ofertowy wraz z załącznikiem – wypełniony i podpisany przez osoby (osobę) uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. (Zał. Nr 1 do SIWZ). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty (KRS lub inny). Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Pełnomocnictwo z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP (jeżeli dotyczy) – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedkładają pełnomocnictwo do reprezentowania ich zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy PZP. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium --- Oferta wspólna (Konsorcjum): (pkt 7.6. – pkt 7.10. SIWZ). –-- Forma dokumentów: (pkt 7.11. - pkt 7.13. SIWZ). --- Podwykonawstwo (pkt 19 SIWZ) --- Klauzula informacyjna dot. RODA (pkt 21 SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach