Przetargi.pl
Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-043 Bydgoszcz, ul. Ogrodowa 9
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 325-44-10 , fax. 0-52 3215535
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
    ul. Ogrodowa 9 9
    85-043 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 325-44-10, fax. 0-52 3215535
    REGON: 00248403100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mopsbydgoszcz.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Pomoc Społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa w okresie od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. mięsa i wędlin oraz drobiu i podrobów dla potrzeb: DDP Kapuściska, ŚDS Niezapominajka i BCWR. Wymienione placówki mieszczą się pod następującymi adresami: Domu Dziennego Pobytu Kapuściska, ul. Kapuściska 10 w Bydgoszczy, Bydgoskiego Centrum Wsparcia Rodziny, ul. Dunikowskiego 2 w Bydgoszczy, Środowiskowego Domu Samopomocy Niezapominajka, ul. Ogrodowa 9 w Bydgoszczy. 2. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji i spełniać wymagania: ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. Nr 31, poz. 265 z 2005 r. ze zm.) i aktów wykonawczych do tej ustawy, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o materiałach i wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz. U. Nr 128, poz. 1408 ze zm.), rozporządzenia (WE) Nr 1935 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r. w sprawie materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. Urz. UE L.338/PL). Towar dostarczyć należy specjalistycznym transportem na koszt Wykonawcy do siedzib w/w placówek w wyznaczonym przez odbiorcę terminie w godzinach od 700 do godz. 800. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 i 3 do SIWZ ( w rozbiciu na część Nr 1 i część Nr 2). 1. Dostawy sukcesywne na podstawie zamówień ustnych, telefonicznych lub pisemnych składanych przez komórki organizacyjne wymienione w części I SIWZ, w okresie od dnia 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. część Nr 1 i część Nr 2 - od 1.07.2009 r. do 30.06.2010 r. 2. Termin realizacji zamówienia: część Nr 1 i część Nr 2 - jeden dzień licząc od daty złożenia zamówienia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wielkości dostaw lub rezygnacji z wcześniej złożonego zamówienia, a zmiana ta nie będzie powodować roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy - między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany przez osobę/ osoby/ upoważnioną/ ne / do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zawierający między innymi oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymaganych art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oryginał lub poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert); 3) podpisany/e wykaz/y asortymentowo-ilościowy/e sporządzony/e w oparciu o dołączony/e do SIWZ - załącznik nr 2 i/lub załącznik nr 3; 4) informację finansową określającą obroty, zysk, zobowiązania i należności za lata od 2006 do 2008 r., a w przypadku gdy Wykonawca rozpoczął działalność gospodarczą w okresie późniejszym należy podać za ten okres. Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy, których wynik finansowy w każdym roku kalendarzowym nie był ujemny - załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsbydgoszcz.org.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach