Przetargi.pl
Zakupfabrycznie nowego urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu, typu recykler.

Urząd Gminy Rzgów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-030 Rzgów, Plac 500-Lecia 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2141109 , fax. 042 2141207
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rzgów
    Plac 500-Lecia 22 22
    95-030 Rzgów, woj. łódzkie
    tel. 042 2141109, fax. 042 2141207
    REGON: 00054782700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakupfabrycznie nowego urządzenia do przerobu zerwanego asfaltu, typu recykler.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - masa własna od 2000 kg do 3000 kg, - ładowność co najmniej 1400 kg, - wydajność minimum 2500 kg/h, - moc palnika minimum 142 kW, - rozruch elektryczny - akumulator 12V - ucho zaczepu oczkowe, - palnik olejowy na olej napędowy i (lub) opałowy, - silnik - wysokopręzny o mocy co najmniej 7 kW - podwozie minimum jednoosiowe,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349210009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy zło?ą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz z niniejszą SIWZ, a w szczególności: 1. Wykażą, ?e w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował jako strona umowy minimum trzy dostawy o zakresie i wartości porównywalnych do przedmiotu zamówienia. Realizację należy rozumieć jako zawarcie umowy, wydanie przedmiotu i zakończenie umowy. Za dostawy porównywalne z przedmiotem zamówienia uznawane będą dostawy recyklerów (w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie). 2. Złożą wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w swiz formularze; 3. Zaakceptują warunki umowy;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu powinien dołączyć do oferty następujące aktualne dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 i 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2. 2. Aktualny (tj. wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeśli okres działalnosci jest krótszy, to w tym okresie, zrealizowanych na terenie Polski dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazw, adresów i telefonów zamawiajacych- według załącznika nr 3. Dla potwierdzenia prwadziwości danych zawartych w wykazie Wykonawca zobowiązany jest załączyć referencje w odniesieniu do wskazanych dostaw. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b. W przypadku, o którym mowa w pkt. a, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. a. d. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust., a została wybrana, zamawiajacy może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w ust. 4 winien przedłożyć odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, nie zalega z iszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo ?e uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymuje w całości wykonania decyzji właściwego organu oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Je?eli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie zło?one przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Oferta powinna zawierać, w szczególności: - wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnione formularze (zał. od nr 1 do nr 4 SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rzgow.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach