Bursa Szkolna ogłasza przetarg
- Adres: 27-600 Sandomierz, ul. Wojska Polskiego 22
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-15 832 28 53 , fax. 0-15 833 30 15
- Data zamieszczenia: 2009-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
ul. Wojska Polskiego 22 22
27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie
tel. 0-15 832 28 53, fax. 0-15 833 30 15
REGON: 29288302000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursasandomierz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup żywności dla potrzeb wychowanków Bursy Szkolnej w Sandomierzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część I Artykuły mleczarskie CPV 155 Część II Mięso i produkty mięsne CPV 151 Część III Ryby CPV152 Część IV RÓŻNE PRODUKTY SPOŻ.- CPV 158 CPV-154, CPV-156 , Część V Pieczywo CPV 158 Część VI Mrożonki CPV- 153 Część VII Produkty kwaszone CPV 153 Część VIII Warzywa i owoce CPV 032 Część IX Owoce cytrusowe CPV 032 Część X Jaja CPV 031 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności stanowiącej przedmiot zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z ustawą Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty/oświadczenia: 1. Oferta wykonawcy wg wzoru załączonego do dokumentacji przetargowej i podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli załącznik nr 1. 2. Formularze cenowe stanowiące zał. nr 3 do SIWZ. 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych i art.24 Pzp - załącznik nr 2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursasandomierz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną