Przetargi.pl
Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań, w skład którego wchodzą: 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 4) jaja - kod CPV - 03142500-3

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Turów, ul. Joachimowska 85
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 328 60 78 , fax. 34 328 60 78
  • Data zamieszczenia: 2013-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Joachimowska 85 85
    42-256 Turów, woj. śląskie
    tel. 34 328 60 78, fax. 34 328 60 78
    REGON: 00131069400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu trytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup żywności dla potrzeb mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Turowie z podziałem na 8 zadań, w skład którego wchodzą: 1) produkty mleczarskie - kod CPV - 15500000-3 2) różne produkty spożywcze - kod CPV - 15896000-5 3) warzywa i owoce - kod CPV - 15300000 4) jaja - kod CPV - 03142500-3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa artykułów spożywczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsturow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach