Szpital w Szczecinku sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 78400 Szczecinek, ul. Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3726720, 3726721 , fax. 094 3726729, 3730886
- Data zamieszczenia: 2016-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital w Szczecinku sp. z o.o.
ul. Kościuszki 38
78400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3726720, 3726721, fax. 094 3726729, 3730886
REGON: 32052419000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zestawu laparoskopowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawu laparoskopowego dla Szpitala w Szczecinku Sp. z. o.o. 1.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna i opis przedmiotu zamówienia, wymagane warunki zawarte są w Załączniku Nr 2 do SIWZ, które Wykonawca zobowiązany jest wypełnić i załączyć do oferty. 1.3. Oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 roku, nieużytkowane, nie demonstracyjne, nie będące przedmiotem ekspozycji, wolne od wad fizycznych i prawnych, w stanie technicznym zgodnym z dokumentacją, posiadający: - instrukcję obsługi/użytkowania w wersji papierowej i elektronicznej w języku polskim, która powinna zawierać: dane dotyczące identyfikacji sprzętu, warunki pracy sprzętu (nazwa, typ, producent urządzenia), dotyczące uruchomienia sprzętu, warunki pracy sprzętu, opis techniczny, wymagania dotyczące konserwacji sprzętu, informacje dotyczące postępowania w sytuacjach awaryjnych (w dwóch egzemplarzach); - certyfikaty i deklarację zgodności producenta potwierdzających spełnianie norm unijnych i polskich, CE, wpis do ewidencji wyrobów medycznych (o ile dotyczy) w formie elektronicznej i papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem; - paszport techniczny; - karty gwarancyjne w języku polskim; - pisemną informację określającą zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym; - zaświadczenie o przeszkoleniu pracowników Zamawiającego, zawierające wykaz osób z personelu medycznego; - upoważnienie dla osoby podpisującej dokumenty instalacji i odbioru sprzętu, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważnioną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 1.4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5. W przypadku, jeżeli SIWZ wskazuje dla dostaw znaki towarowe, nazwy producentów, pochodzenie, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych rozwiązań niż wskazane za pomocą znaków towarowych itd. Pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ. Zastosowanie parametrów lepszych od wskazanych jest dopuszczalne. Wykonawca, który zastosował rozwiązania równoważne lub lepsze, ma obowiązek wskazać je w swojej ofercie i wykazać równoważność lub wyższość w stosunku do rozwiązań opisanych w SIWZ. 1.6. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia. 1.7. Wymagany okres gwarancji: na formularzu „Oferta” stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ i w Załączniku Nr 2 do SIWZ Wykonawca określa okres gwarancji, nie krócej jednak niż: - 24 miesiące. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązuje się do usuwania wad i usterek oraz do wykonywania przeglądów serwisowych i gwarancyjnych, w tym również do wymiany części podlegających eksploatacji na swój koszt. Szczegółowe warunki gwarancji zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ 1.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.9. Wykonawca zobowiązany jest w cenie oferty dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, uruchomić go i przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie właściwej obsługi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla CRR KRUS „Sasanka” w Świnoujściu
Dodano: 2024-06-07 - Dostawa aktywnej platformy do ćwiczeń
Dodano: 2023-11-05 - Dostawa sprzętu jednorazowego dla Szpitala w Dębnie.
Dodano: 2023-08-01 - Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i aparatury medycznej do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 9 zadań
Dodano: 2023-06-15 - Zakup i dostawa sprzętu medycznego.
Dodano: 2023-05-29 - ZAKUP I DOSTAWA ZINTEGROWANEGO LARYNGOLOGICZNEGO TORU WIZYJNEGO Z NASOFIBEROSKOPEM
Dodano: 2023-02-17 - ZAKUP I DOSTAWA DIAGNOSTYCZNEGO MIKROSKOPU LARYNGOLOGICZNEGO
Dodano: 2023-02-17 - DOSTAWA – SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-14 - Zakup i dostawa urządzeń medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 2 zadania
Dodano: 2022-10-31