Przetargi.pl
Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego oraz dzierżawa lokalu gastronomicznego usytuowanego w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4

Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 53-033 Wrocław, Zwycięska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    Zwycięska 8
    53-033 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3398656, , fax. 71 3397912
    REGON: 00601129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://dodr.ibip.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego oraz dzierżawa lokalu gastronomicznego usytuowanego w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu przy ul. Zwycięskiej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : a) zakup zestawów śniadaniowych dla gości Agro obiektu hotelowego b) dzierżawa lokalu gastronomicznego usytuowanego w AGRO obiekcie hotelowym we Wrocławiu, przy ul. Zwycięskiej 4 - powierzchnia użytkowa lokalu gastronomicznego: 84,58 m2 -- warunki wyżej wymienionej dzierżawy: A) Wysokość czynszu dzierżawy za lokal gastronomiczny wynosi 2700,00 zł netto (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100 netto). B) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył na rzecz gości hotelowych usługę sprzedaży i wydawania śniadań codziennie w godzinach 6.30-10.00 w zależności od potrzeb. C) W lokalu gastronomicznym stanowiącym przedmiot dzierżawy powinna być prowadzona działalność w formie stacjonarnej i cateringowej, w zakresie: śniadania, obiady, kolacje, dania barowe, pełny asortyment sprzedaży kawiarnianej, napoje paczkowane z możliwością sprzedaży alkoholu, artykuły konsumpcyjne z aktualną data przydatności do spożycia. D) Wykonawca będzie miał możliwość korzystania z wyposażenia baru (szafo-stoły metalowe, stoły ze zlewami, lodówka, kuchenka gazowa, chłodziarka na napoje, oraz zabudowa bufetu – regał i szafki). E) Oferentom przysługuje prawo zapoznania się z lokalem będącym przedmiotem przetargu celem uzyskania informacji w dni robocze w godz. 7.00-14.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , tj. prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie prowadzenia działalności gastronomicznej określonej w PKD 56 - Działalność usługowa związana z wyżywieniem, 56.1 Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne, 56.2 Przygotowywanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (catering) i pozostała gastronomiczna działalność usługowa, 56.10.A Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, 56.21.Z,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby badania i oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto na część, na którą Wykonawca składa ofertę, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację jakie czynności Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (jeśli dotyczy) 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 SIWZ (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) 3) Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach