Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 34700 Rabka-Zdrój, Dietla
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
- Data zamieszczenia: 2018-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o.
Dietla 5
34700 Rabka-Zdrój, woj. małopolskie
tel. 182 677 469, , fax. 182 677 469
REGON: 29795100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://scru.nowybip.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zestawów komputerowych, urządzenia UTM oraz oprogramowania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup zestawów komputerowych, urządzenia UTM oraz oprogramowania, dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno – Uzdrowiskowego im. dr Adama Szebesty Sp. z o. o. w Rabce – Zdroju. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 1.1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Formularz asortymentowo - cenowy”). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie zestawów komputerowych (pakiet nr 1) używanych/poleasingowych.Termin dostawy do 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy. W zakresie pozycji nr 3 pakietu nr 1 dostawa oprogramowania uzależniona jest od dostawy stacji roboczych stanowiących i monitorów stanowiących pozycję nr 1 i 2 pakietu nr 1. Okres gwarancji na wszystkie elementy dostawy od momentu protokolarnego odbioru zrealizowanego zamówienia –24 miesięcy. Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3.1-3.3 (w zależności od pakietu) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia („Wzór umowy”). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty - dołączyć następujące oświadczenia: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru dołączonego do specyfikacji jako załącznik nr 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy także w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczącej m. in. firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie - należy przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów; wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną