Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek ogłasza przetarg
- Adres: 02-004 Warszawa, ul. Tytusa Chałubińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6217543, 6961336 , fax. 226 217 543
- Data zamieszczenia: 2019-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
ul. Tytusa Chałubińskiego 5
02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6217543, 6961336, fax. 226 217 543
REGON: 01562056700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcbtik.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Krajowe Centrum Bankowania Tkanek i Komórek
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zasobów, w tym informatycznych, umożliwiających śledzenie losów komórek i tkanek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup zasobów, w tym informatycznych, umożliwiających śledzenie losów komórek i tkanek dla Krajowego Centrum Bankowania Tkanek i Komórek zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy – zawierający opis przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1: zakup zasobów, w tym informatycznych umożliwiających śledzenie losów komórek i tkanek; Pakiet nr 2: zakup systemu przeznaczonego do monitorowania stanu pracy sprzętu krytycznego w SBBTIK KCBTIK; Pakiet nr 3: zakup systemu zarządzania systemami automatycznego sterowania infrastrukturą pomieszczeń czystych KCBTIK. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 dla poszczególnych pakietów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ (oryginał) Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę - jeśli dotyczy (oryginał) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ – oryginał W przypadku: 1. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia; 2. zasobów innych podmiotów: - Wykonawca składa oświadczenie dotyczący każdego podmiotu, na którego zasoby się powołuje, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 3. podwykonawców: - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego z podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia – w celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa subskrypcji pakietu „Microsoft 365” lub rozwiązania równoważnego na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z usługami towarzyszącymi”
Dodano: 2024-04-17 - Zakup 160 szt. licencji oprogramowania biurowego.
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa licencji na oprogramowanie dla Polskiej Akademii Nauk w podziale na dwie części
Dodano: 2024-04-09 - Dostawa Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI).
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa oprogramowania do pracy zdalnej
Dodano: 2024-03-26 - Przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE3 User oraz przedłużenie licencji NGVL Pakietu Office 365 EntE1 User.
Dodano: 2024-03-25 - Przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji komercyjnych Petrel służących do wizualizacji, interpretacji i modelowania wgłębnej budowy geologicznej.
Dodano: 2024-03-20 - 04TA_Świadczenie usługi wsparcia technicznego TECS w zakresie posiadanych licencji oprogramowania do obliczeń przepływów- ANSYS
Dodano: 2024-03-13 - Serwis oprogramowania MEDICUS ON-LINE (DZP.261.3.2024).
Dodano: 2024-03-06 - Wznowienie posiadanych licencji oraz zakup dodatkowych licencji oprogramowania antywirusowego ESET lub równoważnego systemu antywirusowego
Dodano: 2024-03-04