Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg
- Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 2625240;2625276;2625263 , fax. 22 2625274
- Data zamieszczenia: 2011-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Pl. Powstańców Warszawy 1 1
00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 2625240;2625276;2625263, fax. 22 2625274
REGON: 14067464900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup zasilacza awaryjnego dla serwerowni w lokalizacji Plac Powstańców Warszawy 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zasilacza awaryjnego oraz wykonanie konstrukcji, która rozłoży ciężar na strop zgodnie z dalszym szczegółowym opisem. Szczegółowy opis zamówienia: Dostawa i montaż głównego zasilacza awaryjnego do serwerowni zlokalizowanej przy Pl. Powstańców Warszawy 1 (PPW1). Zakres prac w ramach dostawy, podłączenia i uruchomienia nowego zasilacza: Zakres transportu: - Załadunek, przewóz, wyładunek i posadowienie na miejscu przeznaczenia nowego zasilacza, - Wywóz obecnego zasilacza do magazynu UKNF w lokalizacji Niedźwiedzia 6E. Zakres instalacji zasilacza UPS: - Sprawdzenie stanu urządzenia po transporcie, jego oczyszczenie i ew. poprawienie połączeń mechanicznych i elektrycznych, - Sprawdzenie instalacji elektrycznej Zamawiającego pod kątem jej zgodności z przepisami bezpieczeństwa oraz wymaganiami Producenta zasilacza dotyczącymi konkretnego urządzenia, - Podłączenie urządzenia do istniejącej i zgodnej z opublikowanymi przez Producenta zasilacza wymaganiami, instalacji elektrycznej. Zakres uruchomienia zasilacza UPS: - Uruchomienie urządzenia i sprawdzenie jego funkcjonalności, - Sprawdzenie prawidłowości działania układów obejściowych (automatycznego i ręcznego), - Sprawdzenie stanu i napięć baterii wewnętrznych, - Sprawdzenie kształtu napięcia wyjściowego oraz zależności międzyfazowych, - Wykonanie procedury autodiagnostyki, - Konfiguracja parametrów operacyjnych zasilacza wg wskazań Zamawiającego, - Wypełnienie raportu /certyfikatu instalacyjnego potwierdzającego pełną gwarancję Producenta zasilacza na zainstalowane urządzenie, - Przeszkolenie personelu obsługującego urządzenie w zakresie jego prawidłowej eksploatacji i konserwacji. Na podstawie ekspertyzy Ośrodka Rzeczoznawstwa i Inżynierii Procesów Budowlanych, bezpieczne obciążenie stropu w serwerowni przy PPW1 nie powinno przekraczać 2,21 kN/m2. Należy zatem wykonać konstrukcję, która rozłoży ciężar nowego zasilacza awaryjnego na strop, aby nacisk na jeden metr kwadratowy powierzchni stropu, nie przekraczał p=2,21 kN/m2. Wszelkie prace muszą być wykonane w dzień wolny od pracy, przy wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym. Gwarancja Zainstlowany zasilacz awaryjny musi być objęty 24. miesięczną gwarancją Producenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i notebooków dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń do zastosowania w informatyce kryminalistycznej.
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia z siedzibą w Warszawie przy ul. Stanisława Dubois 5A
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa infrastruktury serwerowo - macierzowej dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/17/16)
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-06-14 - 5_2016_Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-05-23 - Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-18 - Dostawa sprzętu komputerowego do Biura Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk i Grantów.
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Dodano: 2016-05-02