Przetargi.pl
Zakup zamiatarki do czyszczenia jezdni dróg powiatowych

Zarząd Powiatu w Olkuszu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6430414, 6476670 , fax. 032 6430490
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Olkuszu
    ul. Mickiewicza 2 2
    32-300 Olkusz, woj. małopolskie
    tel. 032 6430414, 6476670, fax. 032 6430490
    REGON: 27625504500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zamiatarki do czyszczenia jezdni dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup 1 szt. zamiatarki do czyszczenia jezdni dróg powiatowych dla Zarządu Drogowego w Olkuszu, 32-300 Olkusz al. 1000-lecia 1a o poniżej wskazanych minimalnych wymaganiach. Wymagania techniczne zamiatarki: -Rok produkcji nie starszy niż 2007 r.; -Liczba przepracowanych MTH nie większa niż 3500; -Silnik: wysokoprężny, norma emisji spalin minimum Euro 3; -Moc: nie mniejsza niż 99 kW; -Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: nie większa niż 8 ton; -Szerokość pojazdu: nie większa niż 170 cm; -Prędkość przejazdowa: nie niższa niż 70 km/h; -Jednolita zabudowa; -Napęd w pełni hydrostatyczny; -Zbiornik na odpady o pojemności: nie mniejszej niż 4,0 m?; -Zbiornik na wodę o pojemności: nie mniejszej niż 600 litrów; -Szerokość zamiatania nie mniejsza niż 330 cm przy zastosowaniu dwóch szczotek talerzowych zamontowanych przed kabiną operatora po prawej i lewej stronie zamiatarki; -Średnica szczotek: minimum 100 cm; -Szerokość ssawy: nie mniejsza niż 80 cm; -Wydajność zamiatania: nie niższa niż 38 000 m?/h; -Myjka wysokociśnieniowa; -Ssawka do zbierania liści; -Centralne smarowanie; -Kabina dzienna, dwumiejscowa, oszklona. klimatyzowana, wyposażona w kamerę cofania; Stan techniczny: nie wymagający żadnego wkładu finansowego. Zastrzeżenie: Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku stwierdzenia stanu technicznego odbiegającego od wymaganego. Wykonawca do oferty dołączy opis oferowanego urządzenia oraz co najmniej 6 zdjęć zamiatarki ukazujących jej stan techniczny. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia zamiatarki do siedziby Zamawiającego. Wykonawca przed podpisaniem umowy zapewni Zamawiającemu dokonanie oględzin w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z dokonaniem próby sprawności zamiatarki. Zamawiający w przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego zamiatarki oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenia są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie Wykonawcy, odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość sprzedawanej zamiatarki. Wykonawca udzieli co najmniej 10 - miesięcznej gwarancji na zamiatarkę. Wykonawca zapewni szkolenie operatorów i mechaników z zakresu użytkowania oraz obsługi technicznej zakończone wydaniem stosownych certyfikatów. Zamawiający wymaga, aby dostawca posiadał autoryzację producenta oferowanej zamiatarki w zakresie sprzedaży i serwisu na terenie RP i potwierdził to stosownym dokumentem załączonym do oferty. Zamawiający wymaga, aby autoryzowany serwis stacjonarny był oddalony od Zamawiającego w odległości nie większej niż 100 km. Wykonawca najpóźniej w dniu odbioru przedłoży niżej wymienione dokumenty: - Certyfikat bezpieczeństwa CE i/lub Deklarację zgodności WE, - Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia rejestracji pojazdu na terenie RP, - Instrukcję techniczno - eksploatacyjną, - Katalog części zamiennych, - Informację o normie zużycia paliw, - Kartę gwarancyjną. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349211000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach