Przetargi.pl
Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych do dodatkowych oddziałów w przedszkolach w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania: zadanie 1: zabawki z atestem do oddziałów przedszkolnych. zadanie 2: pomoce naukowe, zabawki edukacyjne z atestem do oddziałów przedszkolnych.

Miasto Rybnik ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. B. Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4223011 , fax. 032 4224124
  • Data zamieszczenia: 2013-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Rybnik
    ul. B. Chrobrego 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4223011, fax. 032 4224124
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych do dodatkowych oddziałów w przedszkolach w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania: zadanie 1: zabawki z atestem do oddziałów przedszkolnych. zadanie 2: pomoce naukowe, zabawki edukacyjne z atestem do oddziałów przedszkolnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup zabawek i pomocy dydaktycznych do dodatkowych oddziałów w przedszkolach w ramach projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku z podziałem na zadania: zadanie 1: zabawki z atestem do oddziałów przedszkolnych. zadanie 2: pomoce naukowe, zabawki edukacyjne z atestem do oddziałów przedszkolnych. Ogólne wymagania Zamawiającego: 1. Dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w miejsce przez niego wskazane, na koszt Wykonawcy. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, z aktualnymi atestami dopuszczającymi do użytku w publicznych placówkach przedszkolnych. 3. Dostarczenie przedmiotu zamówienia skonstruowanego z nietoksycznych, bezpiecznych dla dzieci materiałów i tworzyw. 4. Stały kontakt z Zamawiającym (kontakt telefoniczny, e-mailowy) w okresie realizacji zamówienia. 5. Informowanie o stanie realizacji zamówienia, pojawiających się problemach istotnych dla realizacji zamówienia. 6. Oznaczenie przedmiotów zamówienia odpornymi na uszkodzenia mechaniczne naklejkami zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL (luty 2009 r. - wersja obowiązująca) - przykładowy wzór naklejki stanowi załącznik nr 1 do umowy. 7. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie do 30 dni od daty zawarcia umowy, 8. Zamawiający ma prawo do reklamacji, zwrotów, wymiany produktu, który posiada wadę i/lub nie spełnia oczekiwań Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza odstępstwa od podanych parametrów, nie większe niż 15% wskazanych wartości, chyba, że w konkretnych pozycjach wskazano widełki parametrów. 10. W przypadku wyczerpania nakładów książek lub programów w hurtowniach Zamawiający dopuszcza tytuły pokrewne o równoważnych treściach. 11. Określony opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować towar charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi z uwzględnieniem zapisów pkt 9. 12. Jeżeli towar nie spełnia określonych w specyfikacji wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości materiałów w poszczególnych asortymentach. 14. Rzeczywiste ilości zamówienia poszczególnych materiałów mogą różnić się od podanych w SIWZ i będą zależne od rzeczywistego zapotrzebowania Zamawiającego. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zamówienia, co jest równoznaczne z niepełnym wykorzystaniem kwoty wynikającej z formularza oferty. 16. Zamawiający zastrzega, że ilości materiałów wskazane w formularzu oferty są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu oferty. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od wartości podanych w formularzu oferty, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty wybranego w toku postępowania Wykonawcy. 17. Koszt jednostkowy danej pozycji nie może przekroczyć wartości 349,99 zł brutto zgodnie z założeniami zatwierdzonego wniosku o dofinansowanie projektu Szczęśliwa 15. Program uruchomienia 15 dodatkowych oddziałów w przedszkolach w Rybniku oraz wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Zasad finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach