Przetargi.pl
Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówkaz podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie Zadanie nr 3 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny ogłasza przetarg

  • Adres: 77-116 Czarna Dąbrówka, ul. Bytowska 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8112 528 , fax. 59 8212 528
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
    ul. Bytowska 10 10
    77-116 Czarna Dąbrówka, woj. pomorskie
    tel. 59 8112 528, fax. 59 8212 528
    REGON: 77089229000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówkaz podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie Zadanie nr 3 - dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.Przedmiotem zamówienia jest zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych. dla stołówek szkolnych w Gminie Czarna Dąbrówka z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Zadanie nr 2 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Nożynie Zadanie nr 3 dla stołówki szkolnej Zespołu Szkół w Rokitach 3.1 Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach do SIWZ: Załącznik nr 1 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce Załącznik nr 2 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Nożynie Załącznik nr 3 Zakup z sukcesywną dostawą produktów żywnościowych dla stołówki Zespołu Szkół w Rokitach 3.2 Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych będą się odbywały na podstawie zamówienia złożonego Wykonawcy przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie, Rokitach przesłanego faxem lub e-mailem minimum dwa dni kalendarzowe przed dostawą. Pieczywo natomiast będzie dostarczane codziennie. 3.3 W zamówieniu będzie podana ilość oraz rodzaj zamawianych produktów, a zgodność dostawy z zamówieniem i umową będzie potwierdzana każdorazowo przez przedstawiciela Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Nożynie, Rokitach na dokumencie typu WZ lub protokołem odbioru. 3.4 Zamówiony towar będzie dostarczany do Zespołu Szkół w Czarnej Dąbrówce, Czarna Dąbrówka 17, 77-116 Czarna Dąbrówka oraz do Zespołu Szkół w Nożynie, Nożyno 40, 77-115 Nożyno i do Zespołu Szkół w Rokitach, Rokity 34, 77-123 Rokity w godzinach ustalonych z dyrektorem szkoły. Rozładowanie towaru należy do obowiązku wykonawcy (dostawcy). 3.5 Wykonawca dostarczać powinien produkty pierwszej klasy jakości, bez wad, świeże, o aktualnych terminach ważności przydatności do spożycia, odpowiadające normom jakościowym właściwym dla danego rodzaju produktów, godnie z obowiązującym prawem. 3.6 W przypadku dostawy produktów żywnościowych złej jakości lub produktów żywnościowych przeterminowanych lub w przypadku stwierdzenia wad dostarczonych produktów spożywczych, Zamawiający może według swojego wyboru odmówić odbioru wszystkich dostarczonych produktów albo odebrać tylko produkty wolne od wad i nadające się do spożycia. 3.7 Przez wadę fizyczną rozumie się w szczególności żywność o niewłaściwej jakości zdrowotnej, handlowej, jakąkolwiek niezgodność produktu z opisem zawartym w załączniku kalkulacja cenowa, nieaktualny termin przydatności do spożycia. 3.8 W przypadku odmowy dokonania odbioru całości lub części dostarczonych produktów żywnościowych z powodu ich wad, przedstawiciel Zamawiającego przekaże Wykonawcy podpisane przez siebie oświadczenie ze wskazaniem zastrzeżeń co do wadliwych produktów żywnościowych. 3.9 Wszelkie koszty związane z wymianą towaru ponosi Wykonawca. 3.10. Zamawiający wymaga od dostawcy wymiany wadliwych produktów w terminie do dwóch dni roboczych. 3.11 Dostawy muszą być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi, a osoby które zajmować się będą dostawą towaru posiadać będą aktualne badania do celów sanitarno - epidemiologicznych. 3.12 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia 3.13 W załącznikach nr 1, 2 i 3 została podana szacunkowa ilość produktów żywnościowych. 3.14 Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanej ilości produktu, przy założeniu iż wielkość niewykorzystania nie może przekroczyć 20% ilości określonej dla danego produktu. Z tego tytułu wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3.15 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia dostaw według potrzeb Zamawiającego do 20% ilości określonej dla danego produktu, zgodnie z pkt 3.1.3 SIWZ. Z tego tytułu wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie zgodnie z jego ofertą cenową. 3.16 Ceny jednostkowe za dany produkt żywnościowy obowiązywać będą przez cały okres trwania umowy. 3.17 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Nazwy własne podane w załącznikach 1,2,3 np. Przyprawa typu Warzywko, Ser żółty typu Gouda i inne zostały podane przez zamawiającego tylko przykładowo. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać on będzie nie gorsze parametry oraz właściwości, co produkty podane przykładowo, tzn. spełniają ten sam poziom technologiczny, wydajnościowy, smakowy i jakościowy. W takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna oraz dołączyć oświadczenia o równoważności wraz z opisem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 031425003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 1 000,00 zł. zadania nr 2 - 500,00 zł. zadanie nr 3 - 1 100,00 zł., co jest zgodne z art. 45 PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czarnadabrowka.pl w zakładce przetargi-zamówienia publiczne-Zespół Ekonomiczno Administracyj
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach