Gmina Łubianka ogłasza przetarg
- Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 056 6788217
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
Al. Jana Pawła II 8 8
87-152 Łubianka
tel. 056 6788217
REGON: 00053975600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubianka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą żużla wielkopiecowego na potrzeby modernizacji dróg gminnych w ilości 2.000 ton - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - sprzedaż z dostawą żużla w ilości 2.000 ton, - przewidziana ilość żużla do dostarczenia to 2.000 ton, - dostawca poda cenę 1 tony żużla wraz z transportem i rozładunkiem, - zamówienie będzie sukcesywnie realizowane do dnia 31.12.2012 r. zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem, - rozładunek odbywał się będzie bezpośrednio na drogi bądź pryzmy według wskazań Zamawiającego, - dostawą objęte są następujące sołectwa: Biskupice, Bierzgłowo, Brąchnowo, Dębiny, Łubianka, Pigża, Przeczno, Warszewice, Wybcz, Wybczyk, Wymysłowo, Zamek Bierzgłowski, - wykonawca pokrywa koszty zakupu, dostawy i rozładunku żużla. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 146300006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną