Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg
- Adres: 59-220 Legnica, pl. Słowiański
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
- Data zamieszczenia: 2019-08-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
pl. Słowiański 8
59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
REGON: 39064725100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.um.bip.legnica.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą zestawu trzech serwerów hipevisor centralnego klastra VmWare wraz z oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup z dostawą i instalacją zestawu trzech serwerów hipevisor centralnego klastra VmWare wraz z oprogramowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 5.000,- PLN – pięć tysięcy złotych 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie Wykonawcy - przelew umożliwiający identyfikację Wykonawcy wnoszącego wadium. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 1 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia – wg załącznika nr 2 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz. 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 4 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 8) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. nie mniej niż 2 zamówienia polegające na dostawie serwerów wraz z oprogramowaniem, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto – każde wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane - wg załącznika nr 3 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- wg załącznika nr 6 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 10) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg załącznika nr 7 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 8 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu - do siedziby Zamawiającego – Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, pokój nr 26, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej,– wg załącznika nr 5 do "Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SERWERA
Dodano: 2024-03-26 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej
Dodano: 2023-11-03 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej
Dodano: 2023-10-09 - Zakup, dostawa urządzeń podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa systemów teleinformatycznych wraz z wdrożeniem
Dodano: 2023-09-14 - „Zakup sprzętu informatycznego z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach”
Dodano: 2023-09-05 - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina w Urzędzie Miejskim w Chojnowie.
Dodano: 2023-07-20 - „Automatyzacja Urzędu Miejskiego w Kowarach” – dostawa serwera wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2023-06-02 - „Modernizacja infrastruktury serwerowej w Polkowickim Centrum Usług Zdrowotnych – ZOZ S.A.”
Dodano: 2023-02-08 - DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA ORAZ KONFIGURACJI ROZWIĄZANIA AD, BACKUP, BAZUJĄCEGO NA MICROSOFT WINDOWS SERVER 2022/19 Z HYPER-V LUB RÓWNOWAŻNEGO
Dodano: 2023-01-08 - Dostawa serwerów dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Dodano: 2022-11-25