Przetargi.pl
Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, wtym: 1.1Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: „Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.

Prezydent Miasta Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59220 Legnica, pl. Słowiański
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 767 212 100 , fax. 767 212 115
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Legnicy
    pl. Słowiański 8
    59220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 767 212 100, fax. 767 212 115
    REGON: 39064725100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.legnica.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, wtym: 1.1Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach zadania: „Informatyzacja Urzędu Miasta - zakup i wdrożenie systemów wspomagających zarządzanie Miastem (w tym m.in. integracja rozwiązań z zakresu mapy numerycznej z pozostałymi bazami danych i rejestrami UM) oraz rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej w celu upowszechnienia elektronicznego dostępu do UM (w tym doposażenie w sprzęt komputerowy)”1.2. Zakup z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: Zakup z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj.: Ad.1 1. Komputer biurkowy – 3 szt 2. Komputer przenośny 15,6” - 5 szt 3. Komputer przenośny 13,3”-14,1” - 1 szt 3. Monitor LCD 23-24” - 17 szt 4. Drukarka laserowa A4 z dupleksem – 3 szt 5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A3 – 1 szt 6. Drukarka laserowa A3 z dupleksem - 1 szt 7. Serwer – 1 szt 8. Router gigabitowy- 4 szt 9. Kamera IP w obudowie typu tuba z adapterem- 4 szt. 10. Kamera IP w obudowie typu kopułka z adapterem- 4 szt. 11. Rejestrator sieciowy -2 szt. 12. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G7 wyposażonego w dwa procesory E5630 -12 szt. 13. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G7 wyposażonego w dwa procesory E5630 – 12 szt. 14. Pamięć RAM do serwera HP DL DL360G8 wyposażonego w dwa procesory E5-2630 – 12 szt. 15. Telewizor – szt. 2 16. Tablet - 2 szt. 17. Auto TURN w wersji standard - 1 szt. 18. Adobe Creative Cloud dla zespołów MULTILANGUAGE przedłużenie roczne licencji na 12 miesięcy - 2 szt Ad.2 1. Router LTE – 4 szt. 2. Dysk SSD 2,5’’ – 7 szt. 3. Dysk zewnętrzny – 3 szt. 4. Skaner A4 – 2 szt 5. Oprogramowanie Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm 32/64 Bit PL- 10 szt. 6. GA Znaki – 1 szt. 7. Bricscad Pro v 17 – 1 szt. 8. Pinnacle Studio 20 PL Box -1 szt. 9. Bęben światłoczuły do drukarki LEXMARK MX910- 2 szt. 10. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI C822- 1 szt. 11. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI C822 - 1 szt. 12. Bęben światłoczuły czerwony (red) do drukarki OKI C822- 1 szt. 13. Bęben światłoczuły żółty (yellow) do drukarki OKI C822 - 1 szt. 14. Bęben światłoczuły czarny (black) do drukarki OKI MC851 – 1 szt. 15. Bęben światłoczuły niebieski (blue) do drukarki OKI MC851 – 1 szt. 16. Bęben światłoczuły do drukarki OKI B930 – 2 szt 17. Bęben światłoczuły do drukarki Lexmark MS610dn - 4 szt. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp, poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego oraz oznaczenie wpłacającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 4) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - załącznik nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 5) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących oferty, 6) wykaz - wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, wykonanych co najmniej 2 zamówienia związane z przedmiotem zamówienia tj. obejmujące dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 120 000,00zł brutto- każde - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tj. - referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy te były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W odniesieniu do świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie winno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. 7) oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z oświadczeniem – zgodą Wykonawcy na warunki zmian w umowie wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 9) oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego sprzętu- załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, 10) wymagane certyfikaty oraz deklaracje i oświadczenia producentów - wg pkt III. ppkt 2.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tabele - „Instrukcji dla Wykonawców”- Rozdział 2 siwz, 11) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców; 12) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach