Przetargi.pl
Zakup z dostawą samochodu ciężarowego - śmieciarki z zabudową skrzyniową.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą samochodu ciężarowego - śmieciarki z zabudową skrzyniową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą samochodu ciężarowego - śmieciarki z zabudową skrzyniową z urządzeniem zasypowym tylnym sztuk 1 o następujących parametrach: Podwozie - Podwozie samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej maksimum 26000kg wyprodukowane nie wcześniej niż w 2008 r (fabrycznie nowe) - Rozstaw osi maksymalnie 3800 mm - Zawieszenie: przód resory paraboliczne, tył pneumatyczne - Stabilizator osi przedniej i tylnej - Oś pchana kierowana nie podnoszona - Silnik o mocy min. 320 KM spełniający normę emisji spalin Euro 4 poprzez recyrkulację spalin ( bez AD BLUE ) - Tempomat - Elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km h - Ogranicznik prędkości do 30 km h - Wyciszenie hałasu 80 db ( 92 97 EWG ) - Wydech wyprowadzony do góry - Blokada mechanizmu różnicowego - Koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem - Blokada kierownicy z immobilizerem - System anty-poślizgowy ASR - Hamulce tarczowe osi przedniej i tylnej - Osuszacz powietrza podgrzewany - Zbiornik paliwa min 380l - Centralny zamek - Dach otwierany mechanicznie - Lusterka podgrzewane - Ławka dla 2 pasażerów ( pojedyncze siedzenia ) - Obicie drzwi zmywalne - Elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera - Tachograf cyfrowy - Radio - Kolor kabiny biały - Kolor podwozia czarny - Opony 315/80 R 22,5 Zabudowa: - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, - skrzynia ładunkowa ożebrowana profilem zamkniętym, - pojemność skrzyni ładunkowej na śmieci min. - 20 m? - skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne na bocznej ścianie - objętość kosza zasypowego min. 2,5 m? - odwłok wykonany z blachy o podwyższonej grubości na ścieranie o grubości od 4 do 8 mm - mechanizm zgniatania liniowo - płytowy , czyli tzw. (szufladowy) - stopień zagęszczenia odpadów minimum 1 : 5 - prowadnice płyty wypychającej umiejscowione na ścianie zabudowy - możliwość zmiany ciśnienia ( stopnia zagęszczenia ) w układzie hydraulicznym na co najmniej trzy inne nastawy - przełą?czenie w pulpicie w kabinie kierowcy na wariant: surowce wtórne - uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 litrów - konstrukcja o przekroju prostokątnym - skrzynia ładunkowa spawana spoina ciągłą - urządzenie zasypowe zamocowane na śrubach w celu szybkiego demontażu przez Zamawiającego przy załadunku odpadów gabarytowych - urządzenie zasypowe dzielone - możliwość opróżniania pojemników do 240 l. niezależnie od siebie - przełącznik do ustawienia dwóch prędkości podnoszenia zasypu - czas opróżniania pojemników: do 240l. - max 8 sek., 1100 l. - max 11 sek. - część tylna (odwłok) posiadająca automatyczne blokowanie i odblokowywanie - dwa siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów. - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym - kamera wraz z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy - dwa wyłączniki bezpieczeństwa - sterownik dla automatycznego cyklu załadunku oraz cyklu pojedynczego - sterowanie ręczne - sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka. - sterowanie płytą wypychającą wysuwanie i wsuwanie odbywa się z pulpitu sterowniczego znajdującego się w kabinie kierowcy - możliwość odczytu w urządzeniu rejestrującym liczby cykli pracy: prasy zagęszczającej, podnoszenia i opuszczania odwłoka oraz czasu pracy pompy hydraulicznej, przez osoby nadzorujące pracę obsługi - możliwość wykonania auto diagnozy sprawności układu elektrycznego przez urządzenie znajdujące się na stałe w kabinie kierowcy - włączanie przystawki odbioru mocy poprzez sprzęgło elektromagnetyczne - krawędź zasypu położona 1400 mm od podłoża - zabudowa wykonana ze stali o podwyższonej odporności na ścieranie i korozję, kilkakrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze pomarańczowym RAL2011 - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe kogut z przodu i z tyłu pojazdu - reflektor roboczy z tyłu - pasy odblaskowe ( ostrzegawcze ) na kabinie i odwłoku - błotniki kół tylnych z chlapaczami - dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami - automatyczna informacja w kabinie kierowcy o tym który stopień jest zajęty - sygnał dźwiękowy przy cofaniu się pojazdu do tyłu - centralne smarowanie zabudowy - zabudowa musi odpowiadać wytycznym 98 37 WE z dnia 27.10.1998 r i posiadać znak CE, parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 Pozostałe wymagania: - Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu w dniu dostarczenia pojazdu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341445113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy. - Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6.1 SIWZ. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6.1). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie. 2. Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki niniejszej SIWZ - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: 1)Wypełnić druk OFERTA który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Dołączyć wszystkie dokumenty wyszczególnione w pkt.6 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt.5.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 1 do SIWZ - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 2 do SIWZ); W celu potwierdzenia warunków posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego: 5) Wykaz wykonanych dostaw w ciągu ostatnich pięciu lat przed rozpoczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości co najmniej 3 dostaw, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw, stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto oraz dołączy dokumenty (np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Uwaga: Do formy i treści dokumentów, składanych przez wykonawców, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą stosuje się odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r.,Nr 87, poz. 605 i Dz. U. z 2008 r., Nr 87, poz. 605 ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach