Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, ul. Lipowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
ul. Lipowa 10
16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
tel. 857 132 880, , fax. 857 132 881
REGON: 00054221500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą pospółki drogowej o frakcji 0-16 mm do remontów dróg gminnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pospółki o granulacji 0-16 mm do remontów dróg gminnych w Gminie Juchnowiec Kościelny w ilości szacunkowej około 5484 ton. Dostawy mają być realizowane zgodnie z projektem umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Ostateczne ilości zleconych dostaw wynikać będą z rzeczywistych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiana pospółka powinna zostać dostarczona na teren Gminy Juchnowiec Kościelny we wskazane miejsce przez Zamawiającego transportem samochodowym Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się w ramach umowy załadować pospółkę objętą przedmiotem zamówienia własnym sprzętem w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zamawiającego. Minimalna ilość pojedynczego zlecenia nie będzie mniejsza niż 30 ton. W przypadkach szczególnych, za zgodą przedstawiciela Wykonawcy, możliwe jest zamówienie mniejszej ilości pospółki. Zamawiający będzie każdorazowo, w zależności od potrzeb, zlecał zakup danej partii surowca za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. W zleceniu Zamawiający określi ilość zamawianego materiału oraz termin i miejsce dostawy. Wykonawca przed dostarczeniem zamawianego materiału określonego w przedmiocie zamówienia zobowiązany jest zważyć każdy ładunek i przedłożyć Zamawiającemu w trakcie odbioru stosowny dokument. Wykonawca zapewni przez cały czas trwania umowy możliwość przesłania zleceń cząstkowych za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Pospółka powinna spełniać wymogi uziarnienia mieszanki zgodnie z WT-4. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212210-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 500,00 zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia i godziny określonej w punkcie 1 Rozdziału XII SIWZ. Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310), Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wpłaty wadium. Wadium w formie poręczeń, gwarancji, należy złożyć w oryginale w sekretariacie (pok. Nr.6), w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. Wykonawca winien uzyskać potwierdzenie złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg. załącznika nr. 1 do SIWZ), 2) wypełnione oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (wg. zał. nr. 2 do SIWZ), 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg. zał. nr.3 do SIWZ), 4) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: a) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), b) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1.2 i 1.3, 7) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg. załącznika nr. 4 do SIWZ), 8) Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2024 roku
Dodano: 2024-06-24 - Zakup i dostawa pospółki do remontu gruntowych dróg gminnych i lokalnych na terenie Gminy Bargłów Kościelny w ciągu 2023 roku
Dodano: 2023-05-05 - " Dostawa kruszywa naturalnego"
Dodano: 2021-01-12 - Dostawa kruszywa naturalnego
Dodano: 2020-12-11 - Dostawa kruszywa naturalnego na drogi gminne położone na terenie gminy Piątnica
Dodano: 2020-02-12 - ZAKUP I DOSTAWA POSPÓŁKI DO REMONTU GRUNTOWYCH DRÓG GMINNYCH I LOKALNYCH NA TERENIE GMINY BARGŁÓW KOŚCIELNY W CIĄGU 2020 ROKU
Dodano: 2020-02-07 - Dostawa kruszywa naturalnego
Dodano: 2020-01-28 - Dostawa kruszywa naturalnego
Dodano: 2020-01-13 - Dostawa pospółki do naprawy dróg dojazdowych do gruntów rolnych w gminie Sidra
Dodano: 2019-06-06 - „Dostawa kruszywa naturalnego na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych położonych na terenie gminy Jedwabne”
Dodano: 2019-05-09