Przetargi.pl
Zakup z dostawą materiałów oraz sprzętu multimedialnego niezbędnego do prowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu: Pewny start.

Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2014-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą materiałów oraz sprzętu multimedialnego niezbędnego do prowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu: Pewny start.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II. Zadanie Nr 1: Zakup z dostawą materiałów niezbędnego do prowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu: Pewny start. Zgodnie z wykazem. 1.Wymagania dotyczące artykułów i materiałów eksploatacyjnych: 1) Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie dostarczone artykuły i materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe. Materiały eksploatacyjne muszą być oryginalnie fabrycznie opakowane, w sposób chroniący wyrób przed uszkodzeniem w wewnętrzne szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające, będą posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalające na identyfikację produktu. 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości, zapewnia kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego, oraz bezpieczeństwo. 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 4) Jeżeli w trakcie realizacji umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych odbiega od wymagań producenta urządzeń. Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy w terminie 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (email, fax, telefonicznie). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzeń, gdy ich uszkodzenie powstanie w wyniku stosowania tonera dostarczonego przez Wykonawcę. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy uszkodzonego urządzenia będzie pisemna opinia autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 4 dni od dnia zgłoszenia (faxem, e-mailem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą i ekspertyzą ponosi Wykonawca. 6) Zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać minimum 24 miesięczny termin gwarancji, liczony od dnia dostawy. 7) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na produkty równoważne pod warunkiem, że produkty równoważne będą posiadały identyczne lub lepsze parametry wskazane przez producenta urządzeń. Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe, materiały eksploatacyjne również nieregenerowane , nierefabrykowane, nie wchodzące (pierwotnie) w całości ani w części w skład innych materiałów. 8) Dostawa oznacza dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie do miejsca wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 2.Wymagania dodatkowe 1. Zamawiający żąda złożenia przez Wykonawcę oświadczenia następującej treści (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ): Oświadczam, że zawarte w ofercie materiały eksploatacyjne zamienne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą w pełni kompatybilne. W razie awarii urządzenia z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązuje się do naprawy urządzenia w autoryzowanym serwisie i pokrycia wszelkich szkód z tym związanych. Wszelkie wymagane ekspertyzy związane z oceną kwestionowanych, a dostarczonych przez nas materiałów eksploatacyjnych przeprowadzimy na własny koszt. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z: 1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy); 2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia. II. Zadanie Nr 2: Zakup z dostawą sprzętu multimedialnego niezbędnego do prowadzenia zajęć z dziećmi w ramach projektu: Pewny start. 1. Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem - 6 szt. 2. RZUTNIK - 6 szt. 3. Odtwarzacz CD - 3 szt. Wymagania ogólne : 1) Całość dostarczanego sprzętu i oprogramowania musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów. 2) Wykonawca dostarczy urządzenia fabrycznie nowe, I kategorii (nieużywane), wyprodukowane najpóźniej na 9 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletne, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia, wykonane w oparciu o nowoczesne rozwiązania projektowe, technologiczne, materiałowe oraz spełniające wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno - użytkowe. Całość dostawy będzie posiadała wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz nośniki instalacyjne dostarczone w formie papierowej lub elektrycznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 3) Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez Wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania). 4) Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczył własnym transportem i na koszt własny przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego. Warunki gwarancji 1) Na cały dostarczany sprzęt musi być udzielona gwarancja na okres minimum 24 miesięcy liczona jest od dnia podpisania protokółu odbioru ilościowo - jakościowego, 2) Wymaga się, by serwis gwarancyjny świadczony był w miejscu instalacji sprzętu; czas reakcji na zgłoszony problem rozumiany jako podjęcie działań diagnostycznych i kontakt ze zgłaszającym nie może przekroczyć jednego dnia roboczego, 3) Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń gwarancyjnych przez telefon (w godzinach pracy Zamawiającego), fax, e-mail lub za pośrednictwem strony internetowej (przez całą dobę), 4) W przypadku sprzętu, którego nie można naprawić na miejscu, Zamawiający wymaga podstawienia na czas naprawy sprzętu o parametrach funkcjonalnych nie gorszych niż naprawiany. Naprawa w takim przypadku nie może przekroczyć 30 dni roboczych od momentu zgłoszenia usterki. Wykonawca uwzględni w swoim formularzu ofertowym koszty związane z: 1) przygotowaniem i złożeniem oferty (w oferowanej cenie należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym m.in. koszty dostawy); 2) inne opłaty nie wymienione w specyfikacji niezbędne do przygotowania oferty i realizacji przedmiotu zamówienia. UWAGA W przypadku użycia w niniejszym dokumencie w odniesieniu do przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, informuję iż rozwiązania równoważne zawsze będą dopuszczalne. Powyższe realizuje wymogi przepisu art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm. ) odnośnie użycia w powyższej sytuacji sformułowania lub równoważny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach