Przetargi.pl
Zakup z dostawą materiałów do napraw nawierzchni drogowych

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Akademicka 22
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Akademicka 22 22
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą materiałów do napraw nawierzchni drogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą następujących materiałów do napraw nawierzchni drogowych: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno do napraw cząstkowych - w szacunkowej ilości 100,00 Mg. Mieszanka musi spełniać następujące wymagania: Tabela 1 Lp. Właściwości Jednostki Wymagania Metody badań według Mieszanka o uziarnieniu 0/8 mm 1. Zawartość lepiszcza % (m/m) 5 - 6,5 PN-EN-12697-1 2. Wygląd - mieszanka jednorodna, ocena wizualna barwa czarna, wszystkie ziarna otoczone lepiszczem 3. Zawartość wolnej przestrzeni % (v/v) 20 PN-EN 12697-8 4. Penetracja mieszanki stemplem mm 2,0 PN-EN 12697-20 5. Przyczepność lepiszcza do kruszywa % powierzchni nieodmytej 80 procedura IBDiM 6. Urabialność w temp. 5 ° C - urabialna procedura IBDiM 7. Uziarnienie mieszanki mineralnej % (m/m) zgodnie z Tabelą 2 PN-EN 12697-2 według PN-EN-933-1 Tabela 2 Wymiar oczek sita # Jednostki Przechodzi przez sito, % (m/m) Mieszanka 0/8 mm min max 12,50 mm - - 10,00 mm 100 100 8,00 mm 85 100 6,30 mm 65 90 4,00 mm 40 70 2,00 mm 10 30 1,00 mm 5 20 0,25 mm 3 10 0,06 mm 0 5 Pozostałe wymagania: możliwość stosowania w niskich oraz wysokich temperaturach, możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, możliwość przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu, pakowana w worki foliowe (25 kg) oraz dostarczana do Zamawiającego na paletach, II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA - Pozostałe materiały do napraw nawierzchni drogowych: a) Asfaltowa masa zalewowa do szczelin i dylatacji, stosowana na gorąco - w szacunkowej ilości 5,0 Mg Masa musi spełniać wymagania normy PN-EN 14188-1:2010 Wypełniacze szczelin i zalewy drogowe - Część I: Wymagania wobec zalew drogowych na gorąco. Wymagania: pakowana w pojemniki metalowe lub papierowe o pojemności 25 - 30 kg, możliwość przechowywania masy przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu. b) Taśma dylatacyjna do zabezpieczenia szczelin przed przenikaniem wody i wilgoci, z samoprzylepną warstwą kleju - w szacunkowej ilości 5,0 Mg UWAGA: Podane ilości są szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu zamówienia, jak również zakupu ilości większych niż wskazane. Niewykorzystanie podanych (szacunkowych) ilości nie może podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Wymagania ogólne związane z realizacją zamówienia: a)materiały stanowiące przedmiot zamówienia będzie dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, przez okres 12 miesięcy począwszy od daty podpisania umowy, b)ilość i termin dostaw każdej partii materiałów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłaszanych telefonicznie lub faksem, c)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ciągu 2 dni roboczych od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. d)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Łomży, ul. Akademicka 22 lub innego miejsca na terenie miasta Łomża wskazanego przez Zamawiającego. e)na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć atest lub świadectwo jakości. f)w przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonych materiałów Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobrania próbek z dostarczonej materiałów i zlecenia badań kontrolnych niezależnemu laboratorium w celu stwierdzenia ich jakości zgodnie z obowiązującymi normami. Jeśli badania wykażą, że dostarczone materiały są złej jakości, Wykonawca zostanie obciążany kosztami badań i na własny koszt dokona wymiany wadliwej partii materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: dla I części zamówienia - 2 000,00 zł. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy . 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. Uwaga: Do oferty należy załączyć oryginał lub kserokopię przelewu bankowego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach