Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
- Data zamieszczenia: 2020-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
Al. Piłsudskiego 12
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
REGON: 47085064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą maszyny wielofunkcyjnej składającej się z dwóch ciągników komunalnych wraz osprzętem: zamiatarki, pługi przednie odśnieżne, posypywarki, kosiarki bijakowe, oraz lawety do ich przewożenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup 2 kpl. fabrycznie nowego sprzętu - maszyna wielofunkcyjna (ciągnik komunalny wraz z osprzętem) wraz z lawetą dla Obwodów Drogowych w Zygrach i Uniejowie. Zamówienie tworzy całość (z uwagi na kompatybilność zamówienia i zapewnienia niezbędnego dopasowania kompletnego sprzętu). Maszyna wielofunkcyjna (ciągnik komunalny) przewożony będzie w miejsce pracy lawetą samochodową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7 200,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy dwieście 00/100). Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) jest zobowiązany, o ile jest to wiadome, podać nazwy podwykonawców; b) jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2) 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) i III.4) ppkt [1] składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu rolniczego II
Dodano: 2024-07-03 - Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: „Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin”
Dodano: 2024-05-07 - Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2024-03-04 - Zakup sprzętu komunalnego na potrzeby Gminy Przedbórz
Dodano: 2023-12-28 - Zakup i dostawa ładowarki teleskopowej dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
Dodano: 2023-12-04 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-11-13 - DOSTAWA CIĄGNIKA ROLNICZEGO PRZYSTOSOWANEGO DO NAUKI JAZDY KATEGORII „T” DLA POTRZEB Zespołu Szkół CKR w Widzewie
Dodano: 2023-10-27 - „Zakup sprzętu do utrzymania dróg na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-07-20