Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek ogłasza przetarg
- Adres: 47-370 Zielina, Moszna ul. Zamkowa 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 4669678 , fax. 077 4668400
- Data zamieszczenia: 2009-08-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Terapii Nerwic Moszna - Zamek
Moszna ul. Zamkowa 1
47-370 Zielina, woj. opolskie
tel. 077 4669678, fax. 077 4668400
REGON: 00029363400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.moszna-zamek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą leków, drobnych środków jednorazowego użytku i środków opatrunkowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa w okresie wrzesień 2009 r. - październik 2010 r. 1) leków, 2) drobnych środków jednorazowego użytku, 3) środków opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2cz. I, cz. II, cz. III, do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 28 sierpnia 2009 r., zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego prowadzonego na stronie internetowej: www.bip.moszna-zamek.wbd.pl oraz dostępnego w siedzibie Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki dla wykonawców. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) działają w zakresie oraz formie prawnej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa i przedmiotem niniejszego postępowania, b) posiadają uprawnienia (koncesje) do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Opis sposobu oceny spełnienia warunków przez wykonawców. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków przez wykonawców na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 3. Ocenie będzie podlegać komple-tność oraz merytoryczna zawartość przedłożonych dokumentów/oświadczeń według kryte-rium:
, co musi jednoznacznie wynikać z ich treści. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń / dokumentów żądanych przez Zamawiającego: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony w nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) dokument wskazujący imiennie osoby uprawnione do składania oświadczeń woli lub do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz zakres i sposób reprezentacji, o ile nie wynika to z dokumentów wymienionych w pkt. a), c) zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, d) zezwolenie na obrót hurtowy substancjami psychotropowymi, e) wybrane dane bilansowe za 2008 rok oraz za pierwsze półrocze bieżącego roku: suma bilansowa, kapitały własne, zobowiązania, należności, przychody ogółem(*), wynik finansowy netto (*) jeżeli przychody z działalności związanej z przedmiotem zamówienia stanowią mniej niż 75% przychodów ogółem, należy dodatkowo podać ich wielkość; f) wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw ( co najmniej dwóch ) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wielkością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, okresów realizacji i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.moszna-zamek.wbd.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 24/PN/2016 - dostawa produktów farmaceutycznych
Dodano: 2016-07-27 - P/10/2016 Zakup wraz z dostawą leków dla WSZN im. św. Jadwigi w Opolu
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa antybiotyków
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa leków stosowanych w SM, immunoglobulin oraz leku stosowanego w wysiękowej postaci zwyrodnienia plamki żółtej
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa leku Cynakalcet
Dodano: 2016-06-03 - Zakup wraz z dostawą leków na okres do 30.04.2017 roku
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa leków - Pakiet
Dodano: 2016-06-02 - 13/PN/2016 - Dabrafenib
Dodano: 2016-05-25 - P/6/2016 Dostawa toksyny botulinowej.
Dodano: 2016-05-23 - Sukcesywna dostawa leków II
Dodano: 2016-05-20