Przetargi.pl
Zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą i rozładunkiem materiałów drogowych o następującym asortymencie: 1) piasek o uziarnieniu 0 - 2,0 mm 700 m3 Piasek powinien być zgodny z normą PN-B 11113:1196 Kruszywa naturalne do nawierzchni drogowych 2) pospółka 1000 m3 3) kruszywo naturalne sortowane o frakcji 0 - 31,5 mm 500 m3 Kruszywo musi być zgodne z normą PN-S 06102 Podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 4) kruszywo łamane (gruzobeton) o frakcji 0 - 31,5 mm 1000 m3 5) kruszywo łamane (gruzobeton) o frakcji 0 - 63,0 mm 1000 m3 Kruszywo łamane (gruzobeton) z poz. 4 i 5 powinno pochodzić z przeróbki betonu. Kruszywo powinno być wolne od elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popiół itp.), materiałów odpadowych (cegły, szkło itp.) oraz elementów niebezpiecznych dla użytkowników dróg (tj, metal, druty itp.) 6) ziemia ogrodowa urodzajna (sortowana) 0 - 30,0 mm 600 m3 Ziemia powinna zawierać co najmniej 2% części organicznych. Ziemia urodzajna powinna być wilgotna i pozbawiona kamieni większych od 3 cm oraz wolna od zanieczyszczeń obcych. UWAGA: Podane ilości są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany wielkości zamówienia - zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych materiałów. Niewykorzystanie podanych (szacunkowych) ilości nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Pozostałe wymagania: a)materiały stanowiące przedmiot zamówienia będą dostarczane partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2012 roku. b)wielkość i termin dostaw każdej partii materiałów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, zgłaszanych telefonicznie lub faksem. Minimalna ilość dostawy partii materiału: 1 m3 c)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar w ciągu 1 dnia od dnia złożenia dyspozycji przez Zamawiającego. d)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar własnym transportem do magazynu Zamawiającego, zlokalizowanego w Łomży, ul. Akademicka 22 lub innego miejsca na terenie miasta Łomża wskazanego przez Zamawiającego i dokonać rozładunku. e)w przypadku wątpliwości co do jakości materiałów użytych do wbudowania, Zamawiający ma prawo wykonania badań tych materiałów zgodnie z obowiązującymi normami w celu stwierdzenia ich jakości. Jeżeli badania wykażą, że zastosowane materiały są złej jakości, wówczas Wykonawca zostanie obciążony kosztami badań i na własny koszt dokona ich wymiany.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 3 500,00 zł. 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 26.09.2011 r., godz. 09.00 2. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 5. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy. 8. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy . 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium. Uwaga: Do oferty należy załączyć oryginał lub kserokopię przelewu bankowego potwierdzonego za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach