Przetargi.pl
Zakup z dostawą i montażem oraz serwisem i konserwacją w okresie objętym gwarancją platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, ul. Staszica 9 ZP.2724.8.2011

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 95A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7526400 , fax. 81 7526464
  • Data zamieszczenia: 2011-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 7526400, fax. 81 7526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą i montażem oraz serwisem i konserwacją w okresie objętym gwarancją platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, ul. Staszica 9 ZP.2724.8.2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) dostawa i montaż platformy przyschodowej, wewnętrznej, elektrycznej, b) prowadzenie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego i konserwacji platformy przyschodowej, wewnętrznej, elektrycznej w okresie 24 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót w budynku należącym do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łęcznej, ul. Staszica 9 Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym, wymusza to prowadzenie prac uciążliwych ze względu na hałas w godzinach ustalonych z administratorem obiektu. Prace należy wykonywać zgodnie z Umową, Parametrami Technicznymi i projektem instalacji elektrycznej. CPV 45313000-4 Instalowanie wind i ruchomych schodów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w n/w załącznikach do SIWZ: Zał. nr 1 Projekt budowlany instalacji elektrycznych wewnętrznych Zał. Nr 2 Decyzja Nr 498/10 pozwolenia na budowę Zał. Nr 3 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 1) Zamawiający informuje, iż źródłem finansowania przedmiotu zamówienia jest przyznana dotacja uszczegółowiona w stopce niniejszego dokumentu. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Oferowane urządzenie powinno posiadać deklarację zgodności CE. 2. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na urządzenie i wykonane roboty montażowo-budowlane wynikające z przedmiotu zamówienia od momentu podpisania przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu umowy oraz wykonywanie w tym okresie bezpłatnego serwisu gwarancyjnego i konserwacji platformy przyschodowej, wewnętrznej, elektrycznej. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację zadań, rozliczenie nastąpi po zakończeniu i odebraniu przez Zamawiającego wszystkich prac
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453130004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka siwz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach