Przetargi.pl
Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2017-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą endoprotez stawu biodrowego i stawu kolanowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji w ramach podmagazynu u Zamawiającego: SPZOZ w Wieluniu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne zamówienia, z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia ( ZAMÓWIEŃ 21): Zamówienia 1 – 4: Endoprotezy bezcementowe stawu biodrowego; Zamówienia 5: Endoproteza stawu kolanowego cementowana dwukłykciowa; Zamówienia 6: Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS, gwóźdź śródszpikowy blokowany do zespoleń złamań, gwóźdź typu GAMMA; Zamówienie nr 7: Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna, drut Kirschnera; Zamówienie nr 8: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej; Zamówienie nr 9: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej; Zamówienie nr 10: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; Zamówienie nr 11: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; Zamówienie nr 12 - 13: Płytki kątowo-stabilne proste/wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów; Zamówienie nr 13: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne „hakowe” do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub/i przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego; Zamówienie nr 15: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kości ramiennej; Zamówienie nr 16 - 17: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej; Zamówienie nr 18: Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej (wyrostek łokciowy); Zamówienie nr 19: Śruby typu Herberta kaniulowane do zespolenia złamań kości łódeczkowatej oraz złamań w obrębie kości stopy i ręki; Zamówienie nr 20: Płytki kątowo-stabilne do stabilizacji kości śródstopia po osteotomii w leczeniu palucha koślawego; Zamówienie nr 21: Elastyczne gwoździe tytanowe typu TEN. 3. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres, ilości zawiera - Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularze Cenowe Zamówień, ilości podane w Formularzach są ilościami szacunkowymi. 4. Oferowane wyroby medyczne muszą być dopuszczone do użytkowania w placówkach służby zdrowia na terenie RP i posiadać na potwierdzenie tego faktu odpowiednie wymagane prawem dokumenty: deklaracje zgodności i oznakowania znakiem CE lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (t. j. Dz. U. z 2015, poz. 876 ze zmianami), a także wydanymi na podstawie niniejszej ustawy rozporządzeniami wykonawczymi. 5.Zamawiający nie wymaga dostarczenia próbek. 6. Zamawiający wymaga dostarczenia referencji dotyczących oferowanego przedmiotu zamówienia podpisanych przez lekarzy bezpośrednich użytkowników proponowanego przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający w przypadku wygranego przetargu przed zawarciem umowy może wymagać od Wykonawcy dostarczenia uwierzytelnionych kopii dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oferowanych wyrobów. 8. Wykonawca dostarcza endoprotezy na Trakt Operacyjny, co zostanie potwierdzone pisemnym protokołem odbioru przez osobę odpowiedzialną za prowadzenie podmagazynu endoprotez. 9. Wykonawca powierza Zamawiającemu endoprotezy w ilości i asortymencie określonym przez Zamawiającego. 10. Endoprotezy są własnością Wykonawcy do momentu zaimplantowania. 11. Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o wykorzystaniu protez poprzez przesłanie po zaimplantowaniu wypełnionej karty ewidencyjnej. 12. Wykonawca zobowiązuje się do uzupełnienia asortymentu endoprotez po zaimplanotowaniu. Do momentu sprzedaży powierzone endoprotezy Zamawiający przechowuje w miejscu zabezpieczonym przed kradzieżą, zgodnie z obowiązującymi materiały medyczne zasadami. 13. Zaimplantowanie jest równoznaczne z dokonaniem sprzedaży endoprotezy Zamawiającemu przez Wykonawcę. 14. Implanty będą dostarczane w ilościach i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego. 15. Koszty dostawy przesyłką poleconą pokrywa Wykonawca. 16. Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby. Wszystkie pozycje niezbędne są Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur medycznych. 17. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi posiadać minimum 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia dostawy. 18. Oznakowanie dostarczonych wyrobów, ulotki informacyjne, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, możliwe jest dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski. 19. Do oferty należy dołączyć strony katalogowe informujące o parametrach zaoferowanego przedmiotu zamówienia, co pozwoli na ocenę zgodności zaproponowanego asortymentu z zapisami SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141750-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach