Przetargi.pl
Zakup z dostawą do Apteki wkładów wymiennych do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do Apteki wkładów wymiennych do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D na potrzeby SPZOZ w Wieluniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert , które realizowane będą poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia . Przedmiot zamówienia – zakres, ilości opisano w Formularzu cenowym -ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ Wkłady wymienne do automatycznego, dwutłokowego wstrzykiwacza kontrastu wyposażonego w ogrzewacze kontrastu STELLANT CT D - w/g FORMULARZA CENOWEGO. UWAGA! - Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w w/w zadaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur. - Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, ulotki, opis wyrobu, etykiety zewnętrzne (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim. - Przedmiot zamówienia zamieszczony w ofercie winien posiadać dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia. Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów określonych w ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 211, ze zm.)Oferowany asortyment powinien posiadać Deklarację Zgodności CE, Certyfikat CE i Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia ich na każde wezwanie zamawiającego. - Podane w załącznikach parametry techniczne należy traktować jako wzór spełniający minimalne wymagania. Proponowane przez Wykonawców elementy nie mogą posiadać parametrów gorszych od podanych jako wzór. - Wymaga się nieodplatnego dostarczenia próbek oferowanego asortymentu - w ilości po 1 szt. do każdej pozycji ZAMÓWIENIA. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w celach informacyjnych, porównania zgodności ze złożoną ofertą. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, zadania i której pozycji zadania dotyczy i napisem „ próbki” oraz spisem załączonych próbek. - Dostawy – sukcesywnie na podstawie zamówień częściowych składanych pisemnie (dopuszcza się fax.) w zależności od aktualnych potrzeb , od poniedziałku do piątku w godz. od 8oodo1400, realizowane na koszt Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Do dostawy dołączona będzie faktura w formie papierowej. Wyjaśnienie wątpliwości dotyczących zamówienia leży po stronie Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach