Przetargi.pl
Zakup z dostawą do Apteki leków na potrzeby SPZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Szpitalna 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 43 840 68 00 , fax. 43 840 68 01
  • Data zamieszczenia: 2015-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16 16
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. +48 43 840 68 00, fax. 43 840 68 01
    REGON: 00031014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup z dostawą do Apteki leków na potrzeby SPZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą do Apteki leków na potrzeby SPZOZ w Wieluniu - Pakiety nr 1-19 : Pakiet 1 - Klip tytanowy, Pakiet 2 - Nici chirurgiczne, Pakiet 3 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 4 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 5 - Materiał opatrunkowe- opatrunki specjalistyczne, Pakiet 6 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 7 - Płyny do żywienia pozajelitowego i krwiozastępcze, Pakiet 8 - Płyny infuzyjne, Pakiet 9 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 10 - Materiał medyczny -siatka do zaopatrywania przepuklin, Pakiet 11 - Nici chirurgiczne, Pakiet 12 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 13 - Materiał medyczny -siatka do zaopatrywania przepuklin, Pakiet 14 - Nici chirurgiczne, Pakiet 15 - Plastry, Pakiet 16 - Plastry, Pakiet 17 - Materiał opatrunkowe, Pakiet 18 - Materiał medyczny -siatka do zaopatrywania przepuklin, Pakiet 19 - Materiał medyczny - wosk kostny. 2) Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy zakres , ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZ CENOWY. 3) Zamawiający nie przewiduje wprowadzania zmian do opisu przedmiotu zamówienia (dotyczy pakietu 2,11,14). Przedmiot zamówienia został jednoznacznie określony przez Zamawiającego w oparciu o przepisy ustawy PZP i w oparciu o własne potrzeby mające na celu osiąganie powtarzalnych, pozytywnych efektów leczenia. Wszystkie pozycje wyszczególnione w w/w postępowaniu są niezbędne Zamawiającemu do przeprowadzenia zakontraktowanych z NFZ procedur chirurgicznych. W pakietach 2,11,14 dopuszczamy tolerancję w długości igieł o ?10 % (zaokrąglanie zgodnie z zasadami matematycznymi) i długości nici ?15%. 4) Zamawiający wymaga dostarczenia katalogu w języku polskim z zaznaczeniem wszystkich oferowanych pozycji i opisem, którego zadania i której pozycji dotyczą (dotyczy pakietów 1,2,11,13,14,18,19) 5) Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim, dopuszcza się dołączenie tłumaczenia etykiet, instrukcji i ulotek na język polski. 6) Wymaga się dostarczenia dodatkowych dokumentów: karty danych technicznych wystawioną przez producenta celem weryfikacji zgodności zaoferowanego asortymentu z opisem SIWZ. 7) Wymaga się dostarczenia próbek oferowanego asortymentu: a)w ilości po 2 szt. do każdej pozycji -dotyczy pakietów 2,3,4,5,6,9,11,12,14,15,16,17, b)w przypadku pakietu 6 poz. 7-12 w ilości 1 szt. z wybranego rozmiaru jeżeli w każdej pozycji będzie zaoferowany ten sam produkt, c)w ilości po 1 szt. - dotyczy pakietów 10,13 - do każdej pozycji wymienionych pakietów oraz kserokopii etykiety opakowania handlowego jeśli dołączona próbka takiej etykiety na opakowaniu bezpośrednim nie posiada. Zamawiający wymaga dostarczenia próbek w celach informacyjnych, porównania zgodności ze złożoną ofertą i prób użytkowych. Próbki należy złożyć osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z oznaczeniem nazwy i adresu Wykonawcy, jakiego zadania i której pozycji zadania dotyczy i napisem: próbki oraz spisem załączonych próbek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach