Jednostka Wojskowa 1158 ogłasza przetarg
- Adres: 98-100 Łask, ul. 9 Maja
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 043 6770900 , fax. 043 6770709
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 1158
ul. 9 Maja
98-100 Łask, woj. łódzkie
tel. 043 6770900, fax. 043 6770709
REGON: 73009757200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyrobów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów biurowych. Ilość i rodzaj wyrobów biurowych zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 4 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 220000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 810,00 zł dla całości zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa artykułów i sprzetu biurowego
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa opakowań do sterylizacji oraz testów kontrolnych
Dodano: 2016-01-20 - 743/PN/ZP/D/2015 dostawa druków akcydensowych, książek i kopert dla rejestracji i statystyki.
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa teczek ds. karnych- skarbowych wraz z klipsami archiwizacyjnymi i druków potwierdzenia odbioru w sprawach karnych- skarbowych na rzecz izb celnych
Dodano: 2015-10-05 - Druk zestawu 7 map przyrodniczo-turystycznych parków krajobrazowych województwa łódzkiego
Dodano: 2015-08-06 - Zakup artykułów i sprzętu biurowego
Dodano: 2015-03-25 - Sukcesywna dostawa druków
Dodano: 2015-03-18 - Dostawa opakowań do sterylizacji oraz testów kontrolnych
Dodano: 2015-01-22 - Dostawa druków szkolnictwa wyższego na potrzeby Politechniki Łódzkiej
Dodano: 2014-08-21