Urząd Gminy Zamość ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, ul. Peowiaków 92
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2015-03-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zamość
ul. Peowiaków 92 92
22-400 Zamość, woj. lubelskie
REGON: 00054068200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. Adaptacja budynku na Gminną Bibliotekę Publiczną i Ośrodek Kultury w miejscowości Wysokie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup i dostawę wyposażenia budynku - mebli, sprzętu komputerowego i RTV, sprzętu grającego. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 - MEBLE Zamówienie obejmuje zakup mebli - stołów, krzeseł, regałów bibliotecznych, krzeseł obrotowych, kanapy, stolików, puf, biurek komputerowych, mebli do pokoju socjalnego, szaf na akta, biurek, stołów konferencyjnych, krzeseł konferencyjnych, tablicy wolnostojącej do markerów, ściany przenośnej (parawanu). Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r. Część 2 - SPRZĘT KOMPUTEROWY I RTV Zamówienie obejmuje zakup zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, projektora z uchwytem, routerów, ekranu sterowanego elektronicznie, telewizora z uchwytem, kina domowego, anteny telewizyjnej, laptopów z oprogramowaniem, xero, switcha, aparatów cyfrowych lustrzanek. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2014r. Część 3 - SPRZĘT GRAJĄCY Zamówienie obejmuje zakup pianina cyfrowego, keybordu, zestawu nagłośnieniowego, statywów do kolumn, radiomagnetofonu, mikrofonów zbierających, mikrofonów estradowych, mikrofonów bezprzewodowych, statywów do mikrofonów, przedłużaczy, odsłuchów, kul dyskotekowych, reflektorów przenośnych. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2013r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku 7 do SIWZ. Minimalny okres gwarancji - 24 miesiące od daty odbioru sprzętu. Maksymalny, punktowany okres gwarancji - 60 miesięcy. Za udzielenie gwarancji 60-miesięcznej i większej Zamawiający przyzna 10 pkt. podczas oceny ofert. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: Gwarancja będzie udzielona na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ), ale nie mniej niż 24 miesiące. Krótszy okres spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2 - jako nieodpowiadającej treści SIWZ. b) Wykonawca zapewni serwis w ramach zaoferowanej kwoty na czas trwania gwarancji. - czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną w terminie 3 dni robocze od zgłoszenia - naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, mebli - w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu, mebli do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugzamosc.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15