Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia SP - narzędzi TIK”

Gmina Godkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 14-407 Godkowo, Godkowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 249 72 10 , fax. 55 249 72 57
  • Data zamieszczenia: 2020-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godkowo
    Godkowo 14
    14-407 Godkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 249 72 10, fax. 55 249 72 57
    REGON: 17074806300000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia SP - narzędzi TIK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wyposażenia SP - narzędzi TIK” tj. urządzenie sieciowe – switch – 2 szt., zasilacz UPS (do szafy ROCK) – 1 szt., zasilacz UPS (do serwera) – 1 szt., komputer stacjonarny (jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz) z oprogramowaniem – 21 zestawów, serwer z oprogramowaniem i licencje na 21 stanowisk – 1 komplet, przenośne komputery z oprogramowaniem i licencjami - 4 szt., sieciowe urządzenie wielofunkcyjne – 1 zestaw, mobilne urządzenie z oprogramowaniem -tablet – 10 szt., roboty -urządzenia służące do nauki robotyki i programowania - 14 szt., oprogramowanie antywirusowe do jednostek centralnych, serwera i laptopów – 2 zestawy. Wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od obciążeń prawami osób trzecich, dopuszczone do stosowania / użytkowania w szkołach, posiadać certyfikaty CE. Wyposażenie należy dostarczyć, rozmieścić i uruchomić w pomieszczeniach wskazanych przez Dyrektora Szkoły, tj. do: Szkoły Podstawowej w Godkowie, Godkowo 1, 14-407 Godkowo. 2. Szczegółowa specyfikacja dostaw została opisana w Załączniku 1a. 3. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z SIWZ oraz na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 4 do SIWZ. 4. Do materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji dostawy, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne, pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w specyfikacji dostaw i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych wymaganych parametrach w SIWZ, pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. Nie dopuszcza się wprowadzania zmian w stosunku do założeń specyfikacji dostaw. 7. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego wyposażenia – narzędzi TIK od Wykonawcy będzie sporządzony przez Wykonawcę protokół odbioru z wyszczególnionymi pozycjami dostarczanego wyposażenia – narzędzi TIK. 8. Świadczenie usług gwarancyjnych: 1) Wymagany, minimalny okres gwarancji na sprzęt/wyposażenie do nauczania przedmiotów TIK wynosi – 2 lata, za wyjątkiem serwera, na który wymagany, minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata. 2) Wykonawca dostarczy karty gwarancyjne dla każdego urządzenia osobno, a jeżeli dla zachowania gwarancji konieczna jest rejestracja urządzenia, ZAMAWIAJĄCY musi zostać poinformowany przez WYKONAWCĘ o sposobie rejestracji. 2. LOKALIZACJA Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod adresem: Szkoła Podstawowa w Godkowie, Godkowo 1, 14-407 Godkowo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym załącznikiem nr 1a -Szczegółowa specyfikacja dostaw wraz z cenami jednostkowymi. 2. Aktualne pełnomocnictwo (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach