Powiat Inowrocławski ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, Prezydenta Franklina Roosevelta
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 523 592 100 , fax. 523 574 820
- Data zamieszczenia: 2019-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Inowrocławski
Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 523 592 100, fax. 523 574 820
REGON: 92365394000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia pracowni szkolnych objętych projektem pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje zakup wyposażenia pracowni szkolnych objętych projektem pn. Rozwój bazy kształcenia zawodowego na terenie powiatu inowrocławskiego, współfinansowanym z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.3. Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną, Poddziałanie 6.3.2. Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Beneficjentem projektu jest Powiat Inowrocławski. Odbiorcami przedmiotu zamówienia są następujące placówki oświatowe, których organem prowadzącym jest Powiat Inowrocławski: 1) Zespół Szkół im. Marka Kotańskiego w Inowrocławiu, ul. Solankowa 21, 88-100 Inowrocław; 2) Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Kościelcu, Kościelec 125, 88-170 Pakość; 3) Zespół Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy, ul. Kujawska 20, 88-153 Kruszwica. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części: Część 1 obejmuje zakup sprzętu, urządzeń i artykułów gastronomicznych do pracowni szkolnych. Część 2 obejmuje zakup mebli gastronomicznych ze stali nierdzewnej do pracowni szkolnych. Część 3 obejmuje wykonanie i dostawę mebli komputerowych do pracowni komputerowych w Zespole Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy. Część 4 obejmuje zakup krzeseł biurowych do pracowni komputerowych w Zespole Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy. Cześć 5 obejmuje zakup i montaż rolet w pracowniach komputerowych w Zespole Szkół im. Kazimierza Wielkiego w Kruszwicy. Oferowany przedmiot zamówienia w częściach 1-5 musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i oryginalnie zapakowany, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Dostarczony sprzęt musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie ochrony środowiska, bezpieczeństwa i jakości. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. DO oferty Wykonawca załączy wypełnione formularze cenowe oferowanych produktów oraz opisy techniczne produktów sporządzone przez Wykonawcę, zawierające opis wszystkich parametrów, w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku niedołączenia do oferty opisów technicznych oferta zostanie odrzucona. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymogów w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Opisy techniczne. 3. Formularz oferty. 4 Formularze cenowe.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawów komputerowych do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza – Twoja przyszłość IV
Dodano: 2024-01-15 - Zakup wyposażenia laboratoryjnego do Pracowni pom. tech. dla zaw. technik analityk w Zesp. Szkół Chem.-Elektron. im. Jana Pawła II w Inowrocławiu w ramach proj. pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość IV
Dodano: 2023-09-05 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2023-01-13 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poszerzamy horyzonty - oferta zajęć dodatkowych dla przedszkolaków ze specjalnych oddziałów przedszkolnych w Toruniu
Dodano: 2022-12-13 - Dostawa oprogramowania dla potrzeb funkcjonowania Szkoły Ćwiczeń
Dodano: 2022-12-12 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji Rządowego programu - "Aktywna tablica" do Szkoły Podstawowej Specjalnej Nr 26 wchodzącej w skład Zespołu Szkół Nr 26.
Dodano: 2022-11-10 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-10-27 - Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu: Dostępna Szkoła–innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia.
Dodano: 2022-10-18 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu - etap II, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-09-15 - Doposażenie bazy dydaktycznej Szkoły Podstawowej w Kowalu, w ramach projektu "Rozwijamy kompetencje w Szkole Podstawowej im. Kazimierza Wielkiego w Kowalu - II edycja"
Dodano: 2022-08-11