Przetargi.pl
Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6

Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 60-161 Poznań, ul. Jawornicka 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6606600 , fax. 061 6606601
  • Data zamieszczenia: 2012-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej
    ul. Jawornicka 1 1
    60-161 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6606600, fax. 061 6606601
    REGON: 30007602800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6 Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny urządzenia do odzyskiwania ciepła 44622100-7 Przedmiot dodatkowy baterie słoneczne 09331000-8, pompy grzewcze 42511110-5, elektrownie wiatrowe 31121340-5, słownictwo uzupełniające -do celów szkoleniowych FA04-5 2 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w następującym zakresie: 1) Elektrownia wiatrowa o osi poziomej, Moc do. 2kW, sterownik elektrowni z inwenterem, czujnik prędkości wiatru, przetwornica, zestaw akumulatorow żelowych 2000 Ah, zestaw montażowy dla montażu ściennego, przewody łączące, montaż i uruchomienie - 1 kpl 2) Elektrownia wiatrowa o osi pionowej, Moc od 0,3 - 1kW, sterownik elektrowni, przetwornica, montaż elektrowni wewnątrz pomieszczenia, wraz z wykonaniem kanału wentylacyjnego ze szkła organicznego ok. 40 m2 dłu. odcinaka prostego ok. 3m. oraz dostawą i montażem wentylatora typu BLOWER-DOOR dwuwentylatorowego - 1 kpl, 3) Elektrownia słoneczna (Zestaw kompletny układu fotowoltaiczno- fototermicznego PV/T o mocy 500-1500 Wi wydajności termicznej 3,5-1,1 kWz układem hybrydowym ogniwa paliwowego, składający się z zestawu do nauki sst.1 i zestawu profesjonalnego szt. 1 lub równoważny, 4) Elektrownia słoneczna Kolektory solarne próżniowe słoneczne 1x20 rur, rury łączące, zestaw przyłączeniowy jednostronny, podpora do dachu płaskiego, separator powietrza, odpowietrznik automatyczny, przewody przyłączeniowe systemu solarnego izolowane, regulator solarny dla 3 obiegów. Grupa pompowa solarna, naczynie wzbiorcze, pompa cyrkulacyjna do ciepłej wody szt.1, materiały montażowe, montaż i rozruch. Podgrzewacz z dwoma wężownicami V=500 dcm3 uwaga 2 klp. dotyczą tylko kolektorów słonecznych, pozostałe urządzenia 1 klp., 5) Bateria fotoelektryczna (fotowoltaiczna) montowana na połaci dachowej budynku o mocy od 1-2 kW, przetwornica i regulator napięcia, falownik z wyjściem 400V, okablowanie, montaż i uruchomienie, 1 kpl. 6) Bateria fotoelektryczna (fotowoltaiczna) montowana na 3 stołach w pomieszczeniu pracowni wraz z oświetleniem sztucznym o mocy 24x60W, wraz z przetwornicą i regulatorem napięcia, montaż, okablowanie i uruchomienie - 1 kpl., 7) Pompa ciepła grunt -woda 7 - 8 kW lub równoważne wraz z instalacją dla c.o. i c.w.u. i wykonaniem dolnego źródła ciepła. Montaż 2 szt. pionowych sond o gł. 75 m wraz dokumentacją na odwierty. Rozdzielacz dolnego źródła ciepła dla 4 sond. Zestaw osprzętu do 8 kW, standard, pompa obiegowa, czujnik ciśnienia obiegu, grupa bezpieczeństwa PC/pompy, zawór trójdrogowy kvs6,3 z siłownikiem szt1 pompa obiegowa elektroniczna wraz z instalacją rurową i rozdzielaczami c.o. oraz rozruchem kmpl 1, 8) Pompa ciepła grunt powietrze, moc ok.8-12 kW, z wykonaniem dolnego źródła ciepła. Montaż 2 pionowych sond o gł. 75 m każda wraz z dokumentacją na odwierty, wykonanie i dostarczenie przewodów wentylacyjnych powierzchni całkowitej kanałów 19,6 m2 wraz z krzynkami rozprężnymi i nawiewnikami szt.5 9) Sterowniki specjalne: sterownik stymulujący pracę pompy ciepła - 1 kpl, sterownik stymulujący pracę instalacji solarnej, 10) Drobne wyposażenie pomieszczenia odnawialnych źródeł energii w drobne narzędzia: a) Stacja napełniania solanką, stacja napełniania czynnikiem chłodniczym - 2 kpl. b) Oprawa manometryczna dla instalacji chłodniczej - 2 kpl. c) Zestaw narzędzi do montażu pompy ciepła ( kielicharka, klucze, obcinaczki)-1 kpl. d) Stacja do lutowania lutem twardym - 1 kpl. e) Giętarka do rur Cu - 1 kpl. f) Kamera termowizyjna o dokładności do 2% z zapisem w formacie JPG - 1 szt. g) Termometry elektroniczne ( bezstykowe na podczerwień) - 5 szt. - zakres temperatur od -50°C do +500°C h) Miernik strumienia mocy promieniowania słonecznego - 2 szt. - zakres 1-1999W/m2- do dokładności 10 W/m2, rozdzielczość 1 W/m2 i) Luksomierz cyfrowy 2 szt. Zakres od 0 - 30000 lux j) Pirometr 1 szt. - zakres do - 60° + 500° C 1 kpl. k) Mała stacja meteorologiczna czujki: temperatury, ciśnienia, prędkości wiatru, promieniowania - rejestrator 1 kpl. l) Wielofunkcyjny miernik parametrów środowiskowych: pomiar prędkości powietrza, pomiar temperatury, pomiar wilgotności, pomiar ciśnienia atmosferycznego 2 szt. m) Anemometr rozdzielczości 0,1 m/s 1 szt. n) Miernik poziomu dźwięku o) Skrzynka do pomiarów elektrycznych z możliwością pomiarów THDU, THDI dla harmonicznych 1 kpl. p) Mierniki uniwersalne do pomiaru: AC+DC, AC+DCtrms, R, f - pomiar wartości parametrów jakości napięcia i instalacji q) Ciepłościomierz 2 szt. r) Komputer + drukarka + programy do nadzorowania i serwisowania pracy urządzeń (AUTO-CAD) 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Przedmiar, 3) Załącznik do przedmiaru i specyfikacji. 4 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie niezbędnych instalacji. 5 Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy. 6 Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. 7 Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wypakowanie montaż, uruchomienie oraz szkolenie. 8 Zamówienie obejmuje bezpośrednią obsługę serwisową gwarancyjną w okresie udzielonej gwarancji. 9 Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub pocztą elektroniczną) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 10 Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 m-cy rękojmi i gwarancji. IV. Informacje dodatkowe: Zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446221005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000,00 zł (słownie: siedemtysięcy 00/100). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację Wadium - dostawa wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii 1) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - POZNAŃSKIE CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ ul. Jawornicka 1, 60-161 Poznań, pok. sekretariat, w terminie do dnia 8 sierpnia 2012r. do godziny14:00. 2) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 3) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt. 2 SIWZ. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 6. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 5 ppkt. 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną