Przetargi.pl
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin

Gmina Krasocin ogłasza przetarg

  • Adres: 29-105 Krasocin, ul. Macierzy Szkolnej
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 39 17 026 w. 121 , fax. 413 917 010
  • Data zamieszczenia: 2020-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasocin
    ul. Macierzy Szkolnej 1
    29-105 Krasocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 39 17 026 w. 121, fax. 413 917 010
    REGON: 29101014500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasocin.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin w ramach zadania „Rozbudowa infrastruktury sportowej oraz wyposażenie pracowni dydaktycznych w szkołach na terenie Gminy Krasocin”. 2. Zamówienie podzielone zostało na 6 części: Zadanie nr 1 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Cieślach Zadanie nr 2 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Bukowa Zadanie nr 3 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Oleszno Zadanie nr 4 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w ZPO Krasocin Zadanie nr 5 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Mieczynie Zadanie nr 6 - Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych dla szkoły podstawowej w Czostkowie 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych i sprzętu, ich wymagania i parametry techniczne został zawarty w formularzu cenowym (kalkulacji ceny), odpowiednio dla każdej części stanowiącej załącznik od nr 2.2.1 do załącznik nr 2.1.6 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. 5. Zamówienie obejmuje dostawę na własny koszt i na własne ryzyko wraz z transportem, i wniesieniem w godzinach pracy placówek po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu do szkół Gminy Krasocin t.j.: 1/ Szkoła Podstawowa im. bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Cieślach, Cieśle 63, 29-105 Krasocin; 2/ Zespół Placówek Oświatowych im Jana Pawła II w Bukowie, Bukowa, ul. Szkolna 8, 29 – 105 Krasocin; 3/ Zespół Placówek Oświatowych w Olesznie, Oleszno, ul. Szkolna 34, 29 – 105 Krasocin; 4/ Zespół Placówek Oświatowych im. rot. Witolda Pileckiego w Krasocinie, ul. Floriańska 1 , 29-105 Krasocin; 5/ Szkoła Podstawowa im. Prymasa Tysiąclecia w Mieczynie, Mieczyn 8, 29 – 105 Krasocin; 6/ Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Czostkowie, Czostków 83, 29-105 Krasocin. 6. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 7. Dostawy objęte zamówieniem winny być wykonane zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ oraz wzorem umowy. 8. Zamówienie będzie realizowane w dni robocze w godzinach pracy szkół. 9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie braki i wady przedmiotu zamówienia, w tym za powstałe czasie transportu. 10. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla dostarczanego asortymentu) gwarancji (okres gwarancji zgodny z gwarancją producenta lub korzystniejszy). 11. Wraz z asortymentem należy dostarczyć dokumenty ich dotyczące, a w szczególności opisujące w języku polskim funkcje i sposób ich użytkowania, instrukcje obsługi, instrukcje konserwacji, gwarancje, atesty. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia spoczywa na Wykonawcy. Jeżeli użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, oznacza to, iż ze względu na szczególny charakter zamówienia związany z zaleceniami programowymi. Zamawiającemu zależy na zachowaniu www. specyfiki. W przypadkach wyżej opisanych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia oraz posiadające to samo przeznaczenie i funkcjonalność. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2/ Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach