Przetargi.pl
Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt IT w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika oraz w Szkole Podstawowej nr 3 im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Dobrym Mieście

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11040 Dobre Miasto, ul. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 153 939 , fax. 896 161 443
  • Data zamieszczenia: 2018-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14
    11040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 153 939, fax. 896 161 443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dobremiasto.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt IT w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika oraz w Szkole Podstawowej nr 3 im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Dobrym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt IT w ramach zadania pn. „Zakup wyposażenia pracowni dydaktycznych w sprzęt IT w Szkole Podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika oraz w Szkole Podstawowej nr 3 im. Rotmistrza Witolda Pileckiego w Dobrym Mieście”. 2. Dostarczany sprzęt winien być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom i powinien posiadać pełną dokumentację sprzętu w języku polskim. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 6A i 6B do SIWZ. 4. Dostarczane wyposażenie powinno posiadać świadectwa jakości, certyfikaty kraju pochodzenia oraz powinny odpowiadać Polskim Normom, a także powinno posiadać atesty/certyfikaty dopuszczające do stosowania w obiektach użyteczności publicznej i jednostkach oświatowych. Wszystkie urządzenia powinny być zamontowane, zainstalowane i skonfigurowane oraz gotowe do użytku a także powinno zostać przeprowadzone podstawowe szkolenie z obsługi zainstalowanego sprzętu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub o lepszych parametrach technicznych od wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne lub o lepszych parametrach jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące stosowania klauzul społecznych. 1) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zatrudniał co najmniej jedną osobę niepełnosprawną (na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy – Kodeks pracy), o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r., poz. 721, z późn. zm.), co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale XIV niniejszej specyfikacji – Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 2) Zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. W przypadku zakończenia zatrudnienia w/w osoby przed zakończeniem terminu realizacji umowy, wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymagania określone w klauzuli społecznej były spełnione przez cały okres realizacji umowy. 3) Sankcje z tytułu nie spełnienia w/w wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, zamieszczonych w SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 9. Dostęp do wysokiej jakości usług publicznych, Działanie 9.3. Infrastruktura edukacyjna, Poddziałanie 9.3.4. Infrastruktura edukacji ogólnokształcącej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z załącznikami do oferty, tj.: 1) Szczegółowe zestawienie cen i wartość, zgodnie z załącznikiem nr 1 do oferty, 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oferowanego przez Wykonawcę sprzętu z podaniem konkretnych wartości parametrów, zgodnie z załącznikiem nr 2 i nr 3 do oferty. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca załącza do oferty certyfikaty producenta komputera, tj: Certyfikat PL ISO 14001:2004, Certyfikat PL ISO 9001:2009, Deklaracja CE, Deklaracja RoHS. 3. Wykonawca załącza do oferty oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie lub w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwymi organami w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach