Przetargi.pl
Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części)

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 26-234 Ruda Pilczycka,
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3912112 , fax. 0-41 3912100
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej 57
    26-234 Ruda Pilczycka, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3912112, fax. 0-41 3912100
    REGON: 29240605200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.etola.dps.pl/aktualnosci_i_ogloszenia oraz http://bip.konecki.wrota-swietokrzyskie.pl/dps_ruda_pilczycka_zamowienia_publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup wyposażenia oraz środków ochrony indywidualnej (zam. podzielone na 12 części): Część 1 - Zakup fartuchów chirurgicznych, fartuchów flizelinowych, kombinezonów ochronnych jednorazowych Cześć 2- Zakup rękawic ochronnych Część 3– Zakup masek typu FFP2, masek typu FFP3 Część 4 – Zakup gogli ochronnych, osłon na buty, czepków ochronnych z gumką, klapków jednorazowych, pościeli jednorazowej Część 5 – Zakup środków do dezynfekcji powierzchni, środków do dezynfekcji rąk, środków do dezynfekcji z jonami srebra, produktów bakteriobójczych, mydeł antybakteryjnych, żeli dezynfekcyjnych ze środkiem antybakteryjnym, chusteczek do dezynfekcji rąk i powierzchni, myjek higienicznych, mat dezynfekcyjnych Część 6 – Zakup urządzeń do dezynfekcji, lampy bakteriobójczej przepływowej, kurtyny do higienizacji Część 7- Zakup termometrów bezdotykowych lekarskich ,termometrów bezdotykowych, pulsoksymetrów, koncentratora tlenu, ssaka przenośnego, ciśnieniomierze automatyczne, ciśnieniomierze Bluetooth z funkcją EKG , inhalatorów, dozowników łokciowych na płyn dezynfekcyjny Część 8 - Zakup proszku do prania Część 9 - Zakup zestawu do sprzątania, nakładki bawełnianej, uchwytu mopa płaskiego, ręczników jednorazowych Część 10 - Zakup łóżek szpitalnych, materacy szpitalnych, szafek przyłóżkowych szpitalnych, kozetki lekarskiej, wózków toaletowych, wózka do leków Część 11- Zakup odkurzaczy piorąco –czyszczący Część 12 Zakup -naczynia jednorazowego użytku 2.2 Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazany jest konkretny materiał, wyrób lub urządzenie, lub odniesienie do konkretnej normy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji technicznej parametrów, czy danych, norm (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio materiał, wyrób lub urządzenie dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami oraz normami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji technicznej. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy SOPZ stanowił będzie załącznik do umowy zawartej w wyniku udzielenia zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33199000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo w/w warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach