Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
- Data zamieszczenia: 2020-04-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
REGON: 34141172700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia na potrzeby stanowiska do znieczulenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku Znak postępowania: DZP/32/2020 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia na potrzeby stanowiska do znieczulenia dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku tj. wózek anestezjologiczny w ilości 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33192000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XIISIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XIISIWZ. 5. Formularz parametrów wymaganych, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ sporządzone w postaci elektronicznej, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (w oryginale – tj. w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego przez Podmiot Udostępniający kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w postaci elektronicznej kopii oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem przez Podmiot Udostępniający przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Pełnomocnictwo powinno być złożone w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup, dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Zakładu Mikrobiologii
Dodano: 2021-06-29 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2020-06-23 - Dostawa mebli medycznych na potrzeby Centrum Rehabilitacji i Zakładu Rehabilitacji
Dodano: 2020-04-22 - Zakup łóżek szpitalnych z zmateracami oraz szafek przyłóżkowych
Dodano: 2019-06-18 - Dostawa szaf ubraniowych, krzeseł dla pacjenta, wózków, stołów dla Regionalnego Centrum Stomatologii wraz z montażem
Dodano: 2019-03-28 - Dostawa sprzętu i mebli medycznych stanowiących dokompletowanie zabudowy dla Kliniki Ortopedii
Dodano: 2018-12-03 - Dostawa mebli medycznych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2018-10-17 - Dostawa mebli medycznych na potrzeby Zakładu Patomorfologii
Dodano: 2018-05-10 - Zakup wraz z dostawą mebli medycznych
Dodano: 2017-09-14 - Dostawa mebli medycznych wraz z wyposażeniem
Dodano: 2017-03-02