Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO PLACÓWKI OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZEJ W KIELCACH PRZY UL. WIELKOPOLSKIEJ 31 ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA W BUDYNKU PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 W KIELCACH NA POTRZEBY UTWORZENIA ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ ORAZ ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU Z PAKIETEM REWALIDACYJNYM NA POTRZEBY ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ W KIELCACH PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
    ul. Studzienna 2
    25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
    REGON: 36770510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO PLACÓWKI OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZEJ W KIELCACH PRZY UL. WIELKOPOLSKIEJ 31 ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA W BUDYNKU PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 W KIELCACH NA POTRZEBY UTWORZENIA ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ ORAZ ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU Z PAKIETEM REWALIDACYJNYM NA POTRZEBY ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ W KIELCACH PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia : 1.meble, 2. sprzęt multimedialny, 3.sprzęt RTV , 4. elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego , 5. wyposażenie domowe , 6.art. sportowe , 7. sprzęt rehabilitacyjny , 8.zabawki , gry, 9.pozostałe wyposażenie Zamówienie zostało podzielone na 4 części w oparciu o powyższą klasyfikację . Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część/ części . Dostawa mebli określona zał. nr 1D ( IV część zamówienia) odbywa się na adres Wielkopolska 31. Pozostałe dostawy określone zał. nr 1A, 1B, 1C (I, II,III część zamówienia)- dostawa na adres Sandomierska 126. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie . Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich musi złożyć oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki, zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp; zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty w oryginale. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO-załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o podwykonawcach -zał. nr 1.1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach