Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
- Data zamieszczenia: 2019-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
ul. Studzienna 2
25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
REGON: 36770510000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WYPOSAŻENIA MEBLOWEGO PLACÓWKI OPIEKUŃCZO – WYCHOWAWCZEJ W KIELCACH PRZY UL. WIELKOPOLSKIEJ 31 ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA W BUDYNKU PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 W KIELCACH NA POTRZEBY UTWORZENIA ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ ORAZ ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO P.N. ZAKUP MAGICZNEGO DYWANU Z PAKIETEM REWALIDACYJNYM NA POTRZEBY ŚWIETLICY SPECJALISTYCZNEJ W KIELCACH PRZY UL. SANDOMIERSKIEJ 126 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i wyposażenia : 1.meble, 2. sprzęt multimedialny, 3.sprzęt RTV , 4. elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego , 5. wyposażenie domowe , 6.art. sportowe , 7. sprzęt rehabilitacyjny , 8.zabawki , gry, 9.pozostałe wyposażenie Zamówienie zostało podzielone na 4 części w oparciu o powyższą klasyfikację . Wykonawcy mogą składać oferty na wszystkie części zamówienia lub na wybraną część/ części . Dostawa mebli określona zał. nr 1D ( IV część zamówienia) odbywa się na adres Wielkopolska 31. Pozostałe dostawy określone zał. nr 1A, 1B, 1C (I, II,III część zamówienia)- dostawa na adres Sandomierska 126. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie . Wykonawcy występujący wspólnie - każdy z nich musi złożyć oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej na której udostępniono SIWZ, informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - oświadczenie nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki, zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp; zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty w oryginale. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO-załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o podwykonawcach -zał. nr 1.1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli
Dodano: 2023-09-26 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA DLA DZIAŁU REHABILITACJI SZPITALA ŚW.LEONA W OPATOWIE ORAZ URZĄDZENIA MEDYCZNEGO NA POTRZEBY HOSPICJUM W OPATOWIE
Dodano: 2023-06-01 - „Zakup wyposażenia socjalno-biurowego (meble) w ramach adaptacji II piętra budynku A w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Św. Rafała w Czerwonej Górze”
Dodano: 2023-05-08 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-04-17 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2023-01-18 - Dostawa mebli do sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa wyposażenia sal edukacyjnych w ramach realizowanej inwestycji
Dodano: 2022-11-17 - „Dostawa i montaż mebli w ramach projektu pn. „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”
Dodano: 2020-11-17 - „Dostawa wyposażenia do Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Szydłowie”, w ramach zadania pn. „Kompleksowa rewitalizacja wyznaczonego obszaru na terenie Gminy Szydłów w celu zapewnienia wysokiej, jakości życia mieszkańców"
Dodano: 2020-11-05 - Dostawa wyposażenia do Dziennego Dom Seniora+ i Klubu Seniora+
Dodano: 2020-10-23