Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DO PROJEKTU KLUCZOWEGO - 4 ZADANIA. Postępowanie nr AC/BZP/12/2010

Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg

  • Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3202182,3203145 , fax. 071 3202143
  • Data zamieszczenia: 2010-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
    ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 27
    50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3202182,3203145, fax. 071 3202143
    REGON: 55181193009000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/, http://www.pwr.wroc.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA LABORATORYJNEGO DO PROJEKTU KLUCZOWEGO - 4 ZADANIA. Postępowanie nr AC/BZP/12/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia laboratoryjnego do projektu kluczowego. Zamówienie zostało określone w 4 zadaniach: ZADANIE NR 1 - dostawa nowego, instalacja, uruchomienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi aparatu Wickbolda (załącznik nr 5 do SIWZ), 3 osób wskazanych przez Zamawiającego, w jego siedzibie, w terminie do 7 dni od daty dostarczenia urządzenia. Reakcja serwisu do 1 tygodnia od zgłoszenia usterki, naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 2 - dostawa i montaż nowego systemu chłodzenia oraz filtrowania wraz z agregatem pompowym (załącznik nr 6 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa systemu i urządzenia do 14 dni. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 3 - dostawa nowej karty elektronicznej (załącznik nr 7 do SIWZ). Reakcja serwisu do 48h od zgłoszenia usterki, naprawa do 14 dni. Gwarancja 12 miesięcy. ZADANIE NR 4 - dostawa nowych rotametrów (załącznik nr 8 do SIWZ). Naprawa urządzenia do 14 dni. Urządzenie musi być wyprodukowane po 01.01.2009 r. i posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. Gwarancja 12 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach