Uniwersytet Opolski ogłasza przetarg
- Adres: 45-040 Opole, Pl. Kopernika
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 5 415977 , fax. 775 415 930
- Data zamieszczenia: 2018-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Opolski
Pl. Kopernika 11 A
45-040 Opole, woj. opolskie
tel. 077 5 415977, fax. 775 415 930
REGON: 138200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu laboratoryjnego do sali Diagnostyki Laboratoryjnej KL - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup wyposażenia i drobnego sprzętu laboratoryjnego do sali Diagnostyki Laboratoryjnej KL”, w podziale na części: Część nr 1: Półprzewodnikowy skaner do rejestracji obrazu blotów znakowanych chemiluminescencyjnie - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Część nr 2: Spektrofotometr mikropłytkowy z możliwością pomiaru w szerokim zakresie objętości próbek - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ. Część nr 3: Komplet pipet - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ. Część nr 4: Łaźnia wodna - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ. Część nr 5: Pipetor automatyczny - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ. Część nr 6: Pipeta wielokanałowa - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ. Część nr 7: Hemocytometr - Komora Bürkera - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ. Część nr 8: Dozownik strzykawkowy z końcówkami - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ. Część nr 9: Szkolny mikroskop dwuokularowy - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. ZAWARTOŚĆ OFERTY, POZA OŚWIADCZENIEM o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3): 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. II. Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia otwarcia ofert, tj. od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj.: Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Zamawiający udostępni Wykonawcom w dniu otwarcia ofert wraz z Protokołem z otwarcia ofert), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego
Dodano: 2024-04-24 - Dostawa urządzenia do wykonywania badań Angio-OCT oraz perymetru komputerowego
Dodano: 2024-02-16 - D/38/2023 - Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego dla WCSM oraz jednorazowych materiałów medycznych dla różnych jednostek UO
Dodano: 2023-08-29 - TP.D.CS.21.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch automatycznych myjni endoskopowych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-10 - TP.D.CS.17.23_Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch myjni-dezynfektorów do narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Centralnej Sterylizatorni
Dodano: 2023-05-05 - Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
Dodano: 2023-04-20 - Zakup i dostawa monitora głębokości znieczulenia z oprogramowaniem i elektrodami
Dodano: 2022-10-21 - Dostawa 10 000 szt. ubrań chirurgicznych w rozmiarach S-XXXL
Dodano: 2022-01-04 - Dostawa 10 szt. łóżek szpitalnych
Dodano: 2021-12-22 - Dostawa i zamontowanie 3 szt kardiomonitorów EMTEL FX 3000 oraz centrali monitorującej FX3000C
Dodano: 2021-12-22