Gmina Tryńcza ogłasza przetarg
- Adres: 37-204 Tryńcza, Tryńcza 127
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6421221 , fax. 016 6421221
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tryńcza
Tryńcza 127 127
37-204 Tryńcza, woj. podkarpackie
tel. 016 6421221, fax. 016 6421221
REGON: 65090056500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tryncza.itl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Wiejskich Domów Kultury w miejscowości Gorzyce i Gniewczyna Tryniecka - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do Wiejskich Domów Kultury w Gorzycach i Gniewczynie Trynieckiej. Szczegółowy zakres sprzętu stanowiącego dostawę do WDK- ów został wyspecyfikowany i opisany w Załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (poszczególne części muszą zawierać pełen zakres przedmiotu zamówienia określony w danej części). Zamówienie zostało podzielone na 2 części: I. Część 1 - zadanie nr 1. Wyposażenie kuchni pod działalność Koła Gospodyń Wiejskich II. Część 2 - zadanie nr 2. Wyposażenie sprzęt nagłaśniający Zamawiający wymaga, aby sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, w ilościach opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawa przedmiotu zamówienia (zadanie nr 1 i 2) odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy w miejsce docelowe wskazane przez Zamawiającego. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie bezusterkowego protokołu zdawczo - odbiorczego (dotyczy części nr 1 i 2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.,: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum jedna dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Zamawiający dokona potwierdzenia, spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu, poprzez analizę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone przez Wykonawcę do oferty, w tym postępowaniu (wymagane przez Zamawiającego i podane w SIWZ) metoda warunku granicznego spełnia/nie spełnia. 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, -podlegają wykluczeniu w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą; -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczaniu ceny; -wykonawca który w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę/inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - minimum jedna dostawa odpowiadająca swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia (wzór formularza stanowi załącznik nr 4 do siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tryncza.itl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Dodano: 2016-02-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA (MEBLE), ZAKUP LAD BIBLIOTECZNYCH I SZAF DO ZABUDOWY DLA MBP W JAŚLE
Dodano: 2015-11-23