Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni informatycznych i językowych

Gmina Pisz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
    ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
    12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
    REGON: 00526506000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni informatycznych i językowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, multimedialnego i wyposażenia oraz dostawa mebli do pracowni informatycznych i językowych do szkół położonych na terenie Gminy Pisz, a w szczególności: 1) 23 zestawów sprzętu komputerowego; 2) 9 tablic dotykowych warz z oprogramowaniem; 3) 9 projektorów multimedialnych; 4) 2 kompletów wyposażenia do pracowni językowej 10-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble); 5) 1 kompletu wyposażenia do pracowni językowej 15-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble); 6) 9 kompletów wyposażenia do pracowni językowej 20-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble). Meble szkolne będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać postanowienia norm PN-EN 1729(1-2)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dodatkowo, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dołączyć: 1) opisy i fotografie obrazujące poszczególny sprzęt komputerowy i multimedialny oraz elementy wyposażenia pracowni; 2) opisy i fotografie obrazujące poszczególne meble szkolne, 3) aktualne certyfikaty zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa potwierdzające zgodność mebli z normami PE -EN 1729(1-2) lub atesty fabryczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach