Gmina Pisz ogłasza przetarg
- Adres: 12-200 Pisz, ul. Gustawa Gizewiusza 5
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 4241200, 4241223 , fax. 087 4235429
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pisz
ul. Gustawa Gizewiusza 5 5
12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 4241200, 4241223, fax. 087 4235429
REGON: 00526506000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do szkolnych pracowni informatycznych i językowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego, multimedialnego i wyposażenia oraz dostawa mebli do pracowni informatycznych i językowych do szkół położonych na terenie Gminy Pisz, a w szczególności: 1) 23 zestawów sprzętu komputerowego; 2) 9 tablic dotykowych warz z oprogramowaniem; 3) 9 projektorów multimedialnych; 4) 2 kompletów wyposażenia do pracowni językowej 10-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble); 5) 1 kompletu wyposażenia do pracowni językowej 15-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble); 6) 9 kompletów wyposażenia do pracowni językowej 20-osobowej (sprzęt elektroniczny, pulpit lektora wraz z elektroniką i okablowaniem, meble). Meble szkolne będące przedmiotem zamówienia powinny spełniać postanowienia norm PN-EN 1729(1-2) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Dodatkowo, w celu potwierdzenia spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek dołączyć: 1) opisy i fotografie obrazujące poszczególny sprzęt komputerowy i multimedialny oraz elementy wyposażenia pracowni; 2) opisy i fotografie obrazujące poszczególne meble szkolne, 3) aktualne certyfikaty zakładów kontroli jakości i bezpieczeństwa potwierdzające zgodność mebli z normami PE -EN 1729(1-2) lub atesty fabryczne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pisz.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-05-06 - Dostawa i instalacja nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania, toreb do notebooków, myszy komputerowych, monochromatycznych urządzeń wielofunkcyjnych, baterii do notebooka, listew przeciwprzepięciowych
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa wraz z instalacją nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa macierzy dyskowych na potrzeby stacji LOFAR w Bałdach w ramach realizacji projektu Budowa polskich stacji europejskiego interferometru radiowego LOFAR i działalności Ośrodka Eksploatacji i Zarządzania Miejską Siecią Komputerową OLMAN
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Olecko
Dodano: 2015-11-12