Przetargi.pl
Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Chomęcicach - wyposażenie informatyczne

Gmina Komorniki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
    Stawna 1
    62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
    REGON: 631258709
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Chomęcicach - wyposażenie informatyczne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego, zgodnie ze Specyfikacją techniczną wyposażenia informatycznego, stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Chomęcicach, ul. Poznańska 112, Chomęcice, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Chomęcicach, wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca podłączy wyposażenie informatyczne do przygotowanej instalacji elektrycznej wraz z jego uruchomieniem oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Użytkownika (dyrektor Szkoły Podstawowej w Chomęcicach) w zakresie obsługi wyposażenia. 3. Wymagania dot. gwarancji Zamawiający wymaga minimum: - 36-miesięcznej gwarancji na serwer, komputery stacjonarne; - 24-miesięcznej gwarancji na monitory; - 36-miesięcznej gwarancji na monitory interaktywne; - 24-miesięcznej gwarancji na akcesoria komputerowe (klawiatury, myszki, głośniki). 4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca odpowiada za ich działanie jak za swoje własne. 5. Aspekt środowiskowy: Zamawiający uwzględnia aspekt środowiskowy poprzez fakt, że oferowane monitory są zgodne z normą Energy Star 6.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ, 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) W przypadku oferowania oferty równoważnej Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowód, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach