Gmina Komorniki ogłasza przetarg
- Adres: 62-052 Komorniki, Stawna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Komorniki
Stawna 1
62-052 Komorniki, woj. wielkopolskie
tel. 618 107 751, , fax. 618 107 985
REGON: 631258709 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.komorniki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Chomęcicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup i dostawa mebli szkolnych wraz z wyposażeniem do pomieszczeń rozbudowywanej Szkoły Podstawowej w Chomęcicach zgodnie ze szczegółowym zestawieniem ilościowym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz Specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 2 do umowy. 2. Przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy i dostarczony bezpośrednio do Szkoły Podstawowej w Chomęcicach, ul. Poznańska 112, Chomęcice, gmina Komorniki, woj. wielkopolskie. Wykonawca zapewni własny transport, wniesienie oraz rozmieszczenie mebli i wyposażenia w poszczególnych pomieszczeniach Szkoły Podstawowej w Chomęcicach wskazanych przez Zamawiającego. Wszystkie meble wymagające złożenia lub montażu Wykonawca wykonana we własnym zakresie w miejscu bezpośredniej dostawy. 3. Wymagania stawiane Wykonawcy: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. d) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania dot. gwarancji i serwisu: Gwarancja - minimum 24 miesięcy (kryterium oceny) na meble szkolne od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy bez wad. Naprawy gwarancyjne dokonywane będą przez Wykonawcę na jego koszt. Wymaga się, aby czas usunięcia uszkodzenia od momentu przyjęcia zgłoszenia uszkodzenia wynosił maksymalnie 10 dni roboczych. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych do określonego w opisie przedmiotu zamówienia, jednak oferta równoważna musi spełniać wymagania techniczne, eksploatacyjne i jakościowe ujęte w SIWZ. Zaproponowany asortyment nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku złożenia oferty równoważnej dla przedmiotu zamówienia Wykonawca wskaże różnice, które jednoznacznie zostaną opisane w kartach katalogowych zaoferowanych produktów wraz z podaniem nazwy handlowej i nazwy producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Aspekt środowiskowy: Zamawiający uwzględnia aspekt środowiskowy poprzez punktowanie w kryterium pozacenowym Wykonawców, którzy zaoferują wykonanie wszystkich mebli z płyty meblowej posiadającej certyfikat FSC® lub PEFC™ lub inny równoważny potwierdzający legalność pochodzenia surowca drzewnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony Formularz cenowy - wypełniony i podpisany załącznik nr 1A do SIWZ, 3) Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – dokument stosowne pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4) Certyfikat potwierdzający legalność pochodzenia surowca drzewnego FSC® lub PEFC™ lub inny równoważny – jeżeli Wykonawca oferuje wykonanie mebli z takiego surowca. Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu w toku oceny i badania ofert, niezałączenie dokumentu skutkować będzie nieprzyznaniem punktów w kryterium pozacenowym. 5) W przypadku oferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowód, że oferowane przez niego rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzedaż i dostawa dwóch rodzajów metalowych szaf oraz wyniesienie i przewiezienie starych szaf z pomieszczeń biurowych siedziby Zamawiającego do punktu selektywnego odbioru odpadów.
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa i montaż mebli w zabudowie
Dodano: 2024-04-29 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-04-08 - „Dostawa wraz z montażem mebli na potrzeby wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43 – 55.”
Dodano: 2024-03-27 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-12-12 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń biurowych w budynku Ratusza w Odolanowie wraz z akcentami wizualnymi wnętrz
Dodano: 2023-11-29 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-11-02 - Adaptacja budynku Miejskiego Ośrodka Kultury wraz z jego rozbudową, rewitalizacja ul. Rzeźnickiej
Dodano: 2023-10-12 - Dostawa mebli do Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-09