Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 752 592 , fax. 862 752 593
- Data zamieszczenia: 2020-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
ul. Ludowa 15
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 862 752 592, fax. 862 752 593
REGON: 45001067100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Przedszkola Miejskiego nr 1 Świat Malucha w Wysokiem Mazowieckiem w podziale na 4 części Część 1. Dostawa zabawek i pomocy dydaktycznych Część 2. Dostawa wyposażenia placu zabaw wraz z montażem Część 3. Dostawa mebli i wyposażenia wraz z montażem Część 4. Dostawa sprzętu elektronicznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1- 4500,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset). Część 2 – 750,00 PLN (słownie złotych: siedemset pięćdziesiąt). Część 3 – 550,00 PLN (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt). Część 4 – 400,00 PLN (słownie złotych: czterysta).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym” nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00
Dodano: 2020-05-07 - Dostawa wyposażenia w związku z funkcjonowaniem klubu malucha w ramach projektu „Pod Malinową Chmurką” – utworzenie miejsca opieki nad dzieckiem do lat 3 w Dobrzyniewie Dużym” nr UDA-RPPD.02.02.00-20-0160/19-00
Dodano: 2020-02-07