Przetargi.pl
„Zakup wyposażenia do pomieszczeń przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53 w Kielcach na potrzeby utworzenia Filii Ośrodka Wsparcia Dziennego dla osób niesamodzielnych oraz doposażenie Ośrodka Wsparcia Dziennego dla os. Z chorobą Alzheimera przy Al. Legionów 5 w Kielcach”

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-544 Kielce, ul. Studzienna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
    ul. Studzienna 2
    25-544 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
    REGON: 36770510000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup wyposażenia do pomieszczeń przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53 w Kielcach na potrzeby utworzenia Filii Ośrodka Wsparcia Dziennego dla osób niesamodzielnych oraz doposażenie Ośrodka Wsparcia Dziennego dla os. Z chorobą Alzheimera przy Al. Legionów 5 w Kielcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń w budynku przy ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53 w Kielcach na potrzeby utworzenia Filii Ośrodka Wsparcia Dziennego dla osób niesamodzielnych oraz doposażenie Ośrodka Wsparcia Dziennego dla os. Z chorobą Alzheimera przy Al. Legionów 5 w Kielcach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania: Zadanie 1 - sprzęt AGD - telewizor – 1 szt - zestaw kina domowego – 1 szt - sprzęt audio – 2 szt - kuchenka elektryczna – 1 szt - kuchenka mikrofalowa – 1 szt - czajnik bezprzewodowy – 2szt - robot kuchenny – 1szt - blender ręczny wielofunkcyjny 3w1 – 1 szt - Zmywarko – wyparzarka profesjonalna ze stali nierdzewnej - 1szt - Lodówka klasa energetyczna: A++ lub A+++ - 1szt - Lodówka z zamrażalnikiem, klasa energetyczna: A++ lub A+++ - 1szt - Pralka automatyczna wolnostojąca – 1szt - odkurzacz – 1szt - Okap kuchenny z pochłaniaczem podszafkowy - 1szt - miniwieża – 1szt Zadanie 2 – wyposażenie rehabilitacyjno-medyczne - Fotel do masażu ciała, pleców i karku – 2szt - Szafa na materiały medyczne (leki) na kółkach z blokadą – 1szt - Taboret lekarski z regulacją – 1szt - Drabinki gimnastyczne z mocowaniami – 4szt - Parawan składany – 1 szt - Tablica do ćwiczeń manualnych dłoni TBMO 2 z oporem wyposażona jest w przyrządy do ćwiczeń dłoni oraz nadgarstka – 2szt - Rower treningowy magnetyczny regulacja oporu, regulacja siodełka, pomiar tętna, regulacja kąta kierownicy – 1szt - Materac rehabilitacyjny 3 cz. składane195x85x5 cm – 4szt - Rotor rehabilitacyjny elektryczny – 1szt - Kabina UGULL z osprzętem 2,0x2,0x2,0 z drabinką i przewieszką – 1szt - Leżanka – 1szt - Orbitrek trenaż eliptyczny – 1szt - Bieżnia elektryczna z podświetlanym ekranem LCD – 1szt - Stół do ćwiczeń usprawniających blat dwuczęściowy – 1szt - Stół do masażu stacjonarny blat dwuczęściowy – 1szt - Stolik medyczny zabiegowy – 1szt Zadanie 3 – meble - Stół 6-osobowy – 5szt - Stół 4-osobowy – 7szt - Stolik kawowy – 2szt - Krzesła zmywalne miękkie – 58szt - Krzesła z podparciem dla rąk – 8szt - Fotel obrotowy komputerowy – 7szt - Komoda duża 150x45x100cm dzielona na pół – 3szt - Komoda mała 80x45x100cm dzielona na pół – 2szt - Biurko 140x60x72 cm – 1szt - Biurko 110x60x72 cm – 6szt - Biurko komputerowe 100x60x72cm, z półką pod klawiaturę – 3szt - Regał (2 półki u góry otwarte, 2 półki u dołu zamykane), 80x45x190 – 7szt - Regał (4 półki otwarte), 80x45x190 – 2szt - Zestaw mebli kuchennych w pomieszczeniu socjalnym (szafki wiszące i stojące) – 1kpl - Zestaw mebli kuchennych w pomieszczeniu do przygotowania posiłków (szafki wiszące i stojące z blatem postforming 38mm) – 1kpl - Kanapa 4 osobowa zmywalna z dwoma fotelami – 2kpl - Łóżko z materacem gąbkowym 200x90x45 1 szt - Meble do szatni: ławka 100x40x45 szt. 6, półka z wieszakami metalowymi (6 szt. wieszaków na 1mb) 100x20x25 szt. 6, wieszak stojący (6 wieszaków) szt. 1 - Szafa ubraniowa 30x40x190 dzielona w środku, z zamkiem – 15szt Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach nr 6a, 6b, 6c do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39700000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach