Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego ogłasza przetarg
- Adres: 37-700 Przemyśl, ul. J. Słowackiego 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 0-16 678 39 60 , fax. 0-16 678 62 91
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przemyska Biblioteka Publiczna im. Ignacego Krasickiego
ul. J. Słowackiego 15 15
37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
tel. 0-16 678 39 60, fax. 0-16 678 62 91
REGON: 00282748000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP WYPOSAŻENIA DO NOWEJ SIEDZIBY PRZEMYSKIEJ BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest wyposażenie w meble pomieszczeń bibliotecznych w nowej siedzibie Przemyskiej Biblioteki Publicznej. Wykonawca zobowiązuje się wykonać , dostarczyć i zamontować Zamawiającemu meble na wyposażenie czterech pomieszczeń bibliotecznych zgodnie z przedłożona dokumentacją techniczną zał. nr.1 nr.1A i nr.2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biblioteka.przemysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-22 - Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż mebli biurowych oraz mebli metalowych do wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Korczowej (znak sprawy: OA-XVI.272.17.2016)
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-03 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-01-21 - Dostawa krzeseł obrotowych dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2015-11-26 - Zakup i dostawa wyposażenia biurowego do nowej siedziby Nadleśnictwa Dukla w Równem.
Dodano: 2015-09-04 - Dostawa wyposażenia meblowego dla potrzeb Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2015-08-10