Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Kościuszki 18
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 632 93 50 , fax. 016 632 93 50
- Data zamieszczenia: 2013-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie
ul. Kościuszki 18 18
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 632 93 50, fax. 016 632 93 50
REGON: 00028587600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.lubaczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna instytycja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia do Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Władysława Broniewskiego w Lubaczowie. a)Produkty muszą być o parametrach technicznych określonych w Zał. Nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia tj: część I - Stolik komputerowy 100 x 60 x 74 - 12 szt. - Regał 80 x 38 x 184H - 4 szt. - Regał 110 x 38 x 160H - 3 szt. - Regał 100 x 38 x 130H - 2 szt. - Regał na czasopisma 80 x 38 x 184H - 4 szt. - Regał na czasopisma 90 x 38 x 184H - 1 szt. - Krzesło konferencyjne tapicerowane - 60 szt. - Stół konferencyjny - 20 szt. - Fotel obrotowy - 12 szt. - Krzesło konferencyjne 30 szt. - Sofa dwuosobowa - 3 szt. - Fotel - 6 szt. - Pufa kwadratowa duża wypełniona granulatem - 5 szt. - Worek sako XXL - 5 szt. - Szafa (2 pary drzwiczek 3 szuflady 2 półki 2 półeczki) wym. 80 x 47, 5 x 200 cm - 1 szt. - Szafka z półkami i szufladami (5 szuflad i 4 półeczki) - 1 szt. - Szafka z półkami i szufladami (4 szuflady i 3 półeczki) -1 szt. - Szafka narożna - 1 szt. - Biblioteczka + sprytek (pojemnik na kółkach) - 1 szt. + 1 szt. - Szafa metalowa - 1 szt. Część II - Komputery typu All-in-One- 12 szt. - Słuchawki - 12 szt. - Ruter - 1 szt. - Konsola do gier - 1 szt. - Telewizor - 1 szt. - Aparat cyfrowy- lustrzanka cyfrowa - 1 szt. - Kolumna - 1 szt. - Statyw kolumnowy- 1 szt. - Mikser - 1 szt. - Mikrofon - 2 szt. - Kabel mikrofonowy - 2 szt. - Statyw mikrofonowy - 2 szt. b)Produkty muszą być: - fabrycznie nowe, pełnowartościowe wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, - spełniać wymagania pod względem BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, - dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach Unii Europejskiej w tym w pomieszczeniach przeznaczonych na stały pobyt ludzi. - Produkty muszą posiadać instrukcję montażu i konserwacji napisaną w j. polskim - Dostawa produktów w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. -Wykonawca przekaże zamawiającemu na czas nieoznaczony, bezterminowe licencje na dostarczone oprogramowanie oraz szczegółowe instrukcje obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu (wykonawca gwarantuje zamawiającemu, że udzielając licencji na korzystanie z oprogramowania nie narusza żadnych praw osób trzecich oraz nie zachodzą jakiekolwiek podstawy do zgłoszenia przez osoby trzecie roszczeń do tych praw). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić okres gwarancji dostarczonego przedmiotu zamówienia w wymiarze określonym przez producenta - w przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminu zamawiającemu przysługuje prawo do obciążenia wykonawcy kosztami części zamiennych i napraw sprzętu wykonanych przez inne podmioty. Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego. Produkty winny spełniać wymagania norm UE, a produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności określone w odrębnych przepisach. 2. Zakres zamówienia obejmuje: - Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego (Lubaczów, ul. Kościuszki 18) z załadunkiem i rozładunkiem, własnym transportem i na własny koszt. - montaż i ustawienie produktów w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 3. Dodatkowe informacje: Szczegółowy opis dostawy zawiera Zał. Nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz projekt umowy. UWAGA: Wszelkie nazwy własne użyte w SIWZ są przykładowe - każdy produkt może zostać zastąpiony zamiennikiem o parametrach zbliżonych do wymienionego modelu. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych, jakościowych i merytorycznych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy, parametry. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca poniesie wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyników postępowania. 5. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 m-cy od dnia wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.lubaczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI, SZAF BHP, REGAŁÓW ORAZ KRZESEŁ I FOTELI
Dodano: 2016-07-27 - Wyposażenie oddziałów wychowania przedszkolnego w pięciu szkołach podstawowych w ramach projektu ,,Utworzenie oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych dla dzieci objętych obowiązkowym rocznym przygotowaniem przedszkolnym
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-07-06 - Dostawa wyposażenia meblowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-05-04 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem wyposażenia meblowego dla Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli na potrzeby wyposażenia wyremontowanego budynku J Politechniki Rzeszowskiej
Dodano: 2016-03-30 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia wnętrza Sali Obsługi Klienta w budynku Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia z siedzibą w Rzeszowie oraz pomieszczeń przewidzianych do realizacji w ramach inwestycji: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń biurowych na parterze skrzydła A budynku siedziby Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ z siedzibą w Rzeszowie, na sale obsługi klientów wraz z niezbędnym zapleczem technicznym i sanitarnym( na parterze i w piwnicy skrzydła A)
Dodano: 2016-02-17 - ZAKUP WYPOSAŻENIA (MEBLE), ZAKUP LAD BIBLIOTECZNYCH I SZAF DO ZABUDOWY DLA MBP W JAŚLE
Dodano: 2015-11-23